piątek, 21 listopada 2014

Nieśmiertelny łańcuszek

Dostałam wczoraj taką wiadomość:
Od razu przypomniały mi się dawne czasy (2009-2010), kiedy to takie łańcuszki dostawało się czasami nawet kilka dziennie. Ten zresztą trafił do mnie wcześniej przynajmniej raz.

Naprawdę nie wiem, jak można się na to nabrać i rozsyłać wiadomości dalej. Po przeczytaniu jej od razu widać, że jest niespójna i tłumaczona przez google z jakiegoś obcego języka. Poza tym stardoll, jak już wysyła wiadomości, to oficjalnie, a nie "od tyłu".

Brak słów.

7 komentarzy:

  1. ,, jasne gwiazdy na nadgarstku i unikaty wolnego garnituru'' ????
    Hahahahah leżę i nie wstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahha a ja wcale o tym nie wiedziałam :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się jak bardzo trzeba być młodą lub też głupiutką osóbką by wierzyć w takie rzeczy... Ale fakt - łańcuszek naprawdę zabawny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kali pić Kali jeść XD

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez dostalam :P Poczatkowo chcialam zbesztac ta osobe, ale zrobilo mi sie jej zal :P

    Pozdrawiam, Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak słów... W wakacje (chyba w sierpniu) dostałam coś takiego na FB. "Warunkiem" zostania na Facebook'u też było wysłanie tej wiadomości do 20 osób. Taka głupota ;-;

    OdpowiedzUsuń