środa, 12 listopada 2014

Oferta na włosy

To w sumie już druga taka oferta (jeżeli dobrze pamiętam):
Włosy dostana ci, którzy doładują SS przed niedzielą.

Taka mała myśl: odnoszą wrażenie, że te mini oferty całkowicie zastąpiły oferty PASS.
Kiedy ostatnio stardoll zrobił ofertę PASS? W niej mieliśmy zawsze jakiś zestaw ubrań, dodatków. Teraz proponują nam po jednej rzeczy. Może te pojedyncze prezenty są lepiej wykonane (przeważnie), ale nie będę specjalnie doładowywać, żeby dostać taką pierdołkę.
Z tym, że fryzura to rarytas, szczególnie, jeżeli mało osób ją posiada...

11 komentarzy:

  1. Muszę zobaczyć ją na dol. Dopiero potem przemyślę doładowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może doładuje, ale minimalne szanse. Nawet ok, tylko to trochę kupowanie w ciemno, no bo się nie widziało jak wygląda na naszej doll.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się .wolę proste włosy ale zobacze jak na doll wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby kupić, musiałabym zobaczyć je na doll. Na reklamie mało zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak te włosy wygladają na lalce... Tak czy siak ostatnio próbowałam kilka razy doładować sd jednak bez skutku. Za każdym razem wyskakiwał jakiś błąd że nie mam kasy na koncie, a mam wystarczająco. Ani kasy nie pobrało, ani nie mam sd ani nic. W sumie dobrze, że kasy nie bierze bo kiedyś w taki sposób straciłam ok. 30 zł na nic, ale już zaczyna mnie to drażnić. Ktoś też ma taki problem czy tylko u mnie to się dzieje? Nie dosyć, że ciągną z nas jak mogą to jeszcze takie rzeczy odstawiają ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobny problem, tylko, że u mnie napisali, że wysłałam błędną wiadomość, a kasę zeżarło.

      Usuń
  6. Ja tam czekam na jakąś świąteczną zniżkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio wolę nosić krótkie fryzury, więc nie specjalnie ciągnie mnie do tej "oferty"...
    my_drive_531

    OdpowiedzUsuń
  8. A w piątek doładowałam ss, mogłam jednak poczekać ten tydzień xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka delikatna dygresja: włosy otrzymuje się nie tylko za doładowanie SS - po doladowaniu stardollarów również je dostaniemy (musiałam sobie piniądzów doklepać, stąd też mam tę informację).
    My_drive_531

    OdpowiedzUsuń