środa, 16 kwietnia 2014

Starbloger i SS

Jak wiemy stardoll'owy blog (ten na stardoll) upadł, kiedy straciliśmy całą polską załogę/obsługę stardoll i nie mamy nikogo, kto by zaakceptował posty starblogerów. Tak, czy siak zastanawiam się, czy kiedykolwiek widzieliście jak wygląda okienko blogowania u nich. Tak się składa, że na jednym z moich kont jestem (wciąż) starblogerem i postanowiłam wam je pokazać:
Jak widzicie okienko jest większe i ma więcej opcji. Nie każdy post oczywiście leciał od razu do akceptacji. Trzeba było kliknąć na to okienko z lewej strony "opublikuj":
Moja lalka nie była SS kiedy została starblogerem, a tylko SS mogły dodawać obrazki. Byłam bardzo zaskoczona, kiedy, któregoś dnia zalogowałam się na stardoll i okazało się, że jestem SS. Tak, dostałam SS za darmo. Tylko dlatego, że zaakceptowali mnie na pozycję starblogera. Nie pamiętam ile dostałam dni, ale na pewno nie dali mi sd, a później już nie przedłużali mi SS.
Jest to jedyny znany mi przypadek darmowego SS.

4 komentarze:

  1. Jestem starbloggerką od jakiegoś roku, z przerwami, opublikowałam może 3 artykuły i zrezygnowałam potem znów mnie przyjeli. Co do ss to nie jest tak kolorowo, najpierw dają ci to ss a po doładowaniu odejmują ci dni, też tak miałam i zabrali mi 2 tygodnie. Zamiast mieć 3 tyg ss miałam ss aż jeden tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż.. najchętniej chcieliby zgarniać pieniądze, ale od siebie to już nic..

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam Starbloga, lubiłam to. No cóż.

    OdpowiedzUsuń