piątek, 25 kwietnia 2014

Callie's Crew

Słyszeliście kiedyś o czymś takim jak Callie's Crew? Przeglądają apartamenty osób z ponad 100 poziomem trafiłam na taki znaczek:
Aby zdobyć ten znaczek trzeba należeć do tego klubu:

Do klubu nie można się zapisać samemu. Tak, jak w przypadku Royalty trzeba otrzymać specjalne zaproszenie. A jakie są warunki?
Klub dla lalek, które zawsze szanowały i pomagały w przestrzeganiu zasad stardoll, dbając o bezpieczeństwo na stronie. By być członkiem trzeba mieć przynajmniej 40 poziom i  ukończyć test bezpieczeństwa (który, jest też zadaniem w Akademii). I najważniejsze: stardoll wybiera członków. Co z tego wynika? Że nic nie wiemy i się pewnie nie dowiemy bo stardoll wybierze sobie do klubu, kogo będzie chciał, wg. sobie tylko znanych kryteriów (specjalne zasługi?).
Wg. mnie dziwny jest ten pomysł z klubem, skoro tak naprawdę nie ma jasnych zasad dostania się do niego. Nie widziałam żadnej lalki poniżej 100 poziomu, która miałaby ten znaczek (również żadnej lalki z polski). Tak więc nie wiem, czy stardoll sam wiem po co stworzył ten klub.
Jedno jest pewne: jak wieść o klubie się rozniesie to znowu mnóstwo osób będzie błagać stardoll o zaproszenie, chcąc zdobyć szpanerski znaczek przy prezentacji. Czy po to powstał ten klub?

Jeszcze mała notka od stardoll:
Aktualizowano w lutym zeszłego roku, można więc śmiało założyć, że ten klub jest martwy, jak każdy inny i zaproszeń rozsyłać raczej już nie będzie.
Jak widać, w klubie jest obecnie 61 osób. Niektórzy twierdzą, że członkowie są jak moderatorzy, ale, tak szczerze: zauważyliście jakąś ich działalność na stardoll?
Sam klub powstał w 2012 roku (i w "kalendarium" pewnie znajdzie swoje miejsce), ale tak naprawdę przez cały ten czas pozostaje w ukryciu.

2 komentarze:

  1. zawsze mnie zastanawiał ten znaczek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam nawet o tym.. wg mnie to kiepski pomysł z tym klubem. Miało być z nim fajnie, ale nie wyszło ;p Świetny post, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń