poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Dogry, czyli jak odpowiadamy na pytania

Celem zebrania jak największej ilości pkt. odpowiadam na pytania (limit) i zadaję pytania, na które sama znam odpowiedzi. Kiedy dodaję odpowiedź, zawsze dodaję zgodną z prawdą, jednak większość ludzi na dogry to nowicjusze: jeden da złą odpowiedź - reszta skopiuje. Czasami jest to wręcz komiczne. Tutaj mam przykład pytania, na które rzeczywiście mogli nie znać odpowiedzi, ale rozwala mnie to jak powtarzają błędną odpowiedź jak cielaki:


Z zaskoczenia? Niespodziewanie? Takiej metamorfozy nie dało się przygotować w 5 minut, była to największa zmiana w historii stardoll.
W 2009 roku, wiosną (kiedy mnie jeszcze nie było) stardoll rozsyłał ankiety (niestety nie udało mi się ich pozyskać, ale pamiętam jak o nich czytałam). Jednym z pytań był wybór 1 z 3 opcji wyglądu strony. Nie wiem, czy wszyscy dostali te ankiety. W każdym razie zmiany nastąpiły latem 2010 i były zapowiadane przynajmniej z tygodniowym wyprzedzeniem, a stardoll po trochu pokazywał nam, jak będzie wyglądać strona.

To nie jest jedyny taki przypadek błędnych odpowiedzi, tak więc, moim drodzy: nie róbcie z siebie idiotów i zanim coś napiszecie - sprawdźcie to.

5 komentarzy:

  1. http://dogry.pl/stardoll/qaa/2787034/kiedy-byl-chinski-stardoll
    NIEPRAWDOPODOBNE A JEDNAK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tym napisałam, ale pytanie już usunęli, szkoda., bo to było dobre :) Ci gracze chyba są tam "z zaskoczenia".

      Usuń
  2. Tak mnie trolle skopiowały xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Masakra... Jak tu wytrzymać z taką ludnością xd ?

    Wiesz co lubię w Twoim blogu ? Że jest inny, że można dowiedzieć się ciekawostek których na żadnym innym blogu nie ma. Blog który nie powtarza wszystkiego tak jak na wielu innych <3
    martyna037c

    OdpowiedzUsuń