poniedziałek, 20 listopada 2017

Indyk - bandyta

Czas na kolejną akcję typu - znajdź na stardoll wskazane elementy.
Tym razem tropimy gang strasznych indyków:
Pan szeryf , też indyk, obiecuje zacne nagrody.

Wytropiłam dziada wśród aplikacji do pobrania:
Nie dziwi mnie to miejsce, skoro tak bardzo chcą nam wcisnąć swoje aplikacje.
Czas odebrać nagrodę!

Pan indyk bandyta trafił za kratki. Szeryf jest bardzo wdzięczny. To może teraz dostanę jakieś hajsy?
Nic z tego. W nagrodę dostałam bandytę do swojego apartamentu:
Co to za polityka?


Z innych "atrakcji":
SS i Royalty dostają w prezencie Róg obfitości, a za zakup SS, w tym tygodniu, czeka na nas ten wózek. 
Są też jeszcze jakieś konkursy i nowy pokój do czatu (za darmo i dla wszystkich):


Najgorzej nie jest, ale admini znowu poszli na łatwiznę. Za każdym razem ten sam model zabawy:
- poszukiwanie elementów pasujących do wydarzenia (za znalezienie każdego on sam jest najczęściej w prezencie)
- prezent dla SS i Royalty
- prezent w ofercie SS
- kilka tematycznych konkursów
- tematyczny pokój do imprez.

Może chociaż jakieś promocje i gift-o-meter na Black Friday przygotują? Może jakieś oferty na Święta z dodatkową kasą, a nie durnym prezentem, który zaraz wyląduje w schowku?

3 komentarze:

  1. Jest jeszcze zadanie w akademii z okazji tego święta. Nagroda zacna oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fuuuu. Serio tylko wózek? Nawet dodatkowych sd żałują. Mam nadzieję na gift-o-metra, nawet pisałam o tym do nich, ale jak wiadomo - brak odezwu. Generalnie, to 7 lat temu lepiej sobie stardoll radził w wyciąganiu od użytkowników kasy, ale to kwestia tego, że i coś więcej nam oferował. Staczają się, oj staczają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja liczę na: 1. Normalne oferty na czarny piątek, a nie takie gówno jak w zeszłym roku, 2. Gift-o-metr na święta, 3. Kalendarz hot hot buys. Liczę na to, choć wiem, że to zbyt wiele..

    OdpowiedzUsuń