poniedziałek, 6 listopada 2017

Pocałujcie nas w dupę

Jaki piękny tytuł posta. To dosłowne tłumaczenie tego wpisu w (jeszcze istniejącym) klubie SupportForum:
Klub zostanie zamknięty jutro, ponieważ nie służy już oryginalnemu celowi - tzn. nikt nie liże dupy stardollowi i adminom, więc teraz stardoll wystawia swoje różowe pośladki do "ostatniego pocałunku".
Jedyną drogą kontaktu zostanie kontakt indywidualny, czyli wysyłanie wiadomości, których nikt nie przeczyta i oczekiwanie na odpowiedź z automatu.

Czy może być jeszcze gorzej? Oczywiście, że tak. To jedyna rzecz, w sprawie której, stardoll nigdy nie zawiódł.


9 komentarzy:

  1. Dobrze, ze od samegro Stardolla bardziej bawi mnie blogowanie. Przestałam już dawno przejmować się wyczynami administracji (nie zasługują na wielkie "A").

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni są niedorozwinięci. Ostatnio miałam problem z licznikiem royalty. SS leciało, a do roy dalej tyle samo dni. Nie żeby mi jakoś zależało, ale jak już jest to czemu ma nie działać poprawnie? Napisałam więc do nich o co mi chodzi. Zrozumiale, bo płynnie umiem angielski. A dostaję odpowiedź, że licznik do roy to nie zegar i dni lecą nie codziennie, tylko wtedy kiedy jestem ss. Nosz k*** serio?! XD Więc wysłałam drugą wiadomość, którą już się zainteresowali i przy następnym ss odjęli mi taką ilość dni jaka powinna odjąć się sama wcześniej. Teraz hajs i dni się zgadzają. Ale serio, chcąc coś osiągnąć trzeba ich męczyć wiadomościami, na które w końcu muszą odpowiedzieć nie z automatu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ten turecki klub dla Royalty jeszcze istnieje? Chyba go nie zamkną? ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba daje dość prosty przekaz - czas zamknąć swoje konta i zająć się czymś bardziej pożytecznym :)

    OdpowiedzUsuń