wtorek, 14 listopada 2017

Darmowe SS, które nie jest ściemą?

Wiele razy stardoll obiecywał jakieś darmowe SS (najczęściej był to 1 dzień), ale zazwyczaj wychodziło na to, że to jednak ściema, bo np. tylko gracz widział u siebie gwiazdkę itp, a reszta widziała go jako zwykłego gracza, a co najważniejsze, nie odblokowywały się prawie żadne funkcje SS.
Dzisiaj pojawiło się to:


Apkę miałam już ściągniętą, więc się zalogowałam i rzeczywiście dostałam 2 dodatkowe dni SS.
Skoro tak fajnie to działa, to może by się zalogować na inne konta, które nie są SS i posprzedawać swój shit. Brzmi fajnie, za fajnie, to trochę zbyt hojne, jak na stardoll. 
Psychiczne twarze lalek z reklamy prawie odwracają uwagę od drobnego druczku, znajdującego się pod nimi:


Starbazaar, czyli jedyna funkcja, dla której warto być SS, nie odblokowuje się w tej promocji.
To tyle, jeśli chodzi o darmowe SS.

6 komentarzy:

  1. to raczej normalne. poza tym mam nadzieję, że wypuszczą już limitki do baazaru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko po co się chwalić, że się "daje" i to aż 2 dni? Lepiej przygotować jakąś solidną ofertę, a na limitki to nie wiem, czy się doczekamy...

      Usuń
    2. właściwie możliwe jest, że te kolekcje się nigdy nie wysprzedadzą bedąc ukryte głęboko w katalogu.

      a tym ss się nadal kompromitują, nic nie naprawi opinii graczy o administracji.

      Usuń
  2. Najpierw nie przeczytałam drobnego druczku i chciałam szukać pomocy czy innym też w tak ważnym momencie zepsuł się bazar XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Są lepsze tego efekty. Jeżeli wykupisz status podczas trwania tej oferty u Ciebie, nadal masz te blokady. Na marginesie, oby były tylko 2 pierwsze dni, a nie do 2 ostatnich. ;')

    OdpowiedzUsuń