środa, 24 lutego 2016

Kolejna zmiana

Jeżeli jesteście wciąż w posiadaniu tylko 2 pokoi, to kolejne 2 możecie kupić za 300sm:
obrazek pochodzi z underneathstardoll

Tą zmianę oceniam na plus. Wygląda na to, że admini postanowili przystosować grę pod nowych graczy. Kiedyś nie było tak kolorowo. Mieliśmy na start tylko 1 pokój, mało mebli (albo w ogóle nie mieliśmy ich) i to samo dotyczyło ubrań.

Wszystko fajne, ale teraz poproszę coś dla nas - graczy z dłuższym stażem.



EDIT: Prawdopodobny nowy wygląd salonu piękności:

8 komentarzy:

  1. Dobrze, że te pokoje wprowadzili. Co do salonu piękności ciekawa jestem jak będzie wyglądał u graczy.
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  2. A to nie stardoll na ios'a znany również jako Downtown?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do +2 pokoi to mam tylko 2, stoją puste. :( Ale i tak kupię te 2 za 300 fioletowych, nie mam co z tymi starmonetami robić. :|

      Usuń
    2. To zdjęcie wrzuciła jedna dziewczyna właśnie z Downtown. Sama tego nie mam, ale wg. tego co ona mówiła ten wygląd był tymczasowy. Nie mam jak tego potwierdzić dlatego użyłam słowa "prawdopodobny".

      Usuń
    3. a gdzie taka informacja była?

      Usuń
    4. Tutaj w komentarzach: http://www.underneathstardoll.net/2016/02/beauty-parlour-updates-new-features.html

      Usuń
  3. no w końcu się postarali :)Bardzo cieszy mnie ta zmiana zawsze 2 pokoje więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze fajnie ze dajesz informacje w takich sprawach na blogu, pewnie bym tego nie zauważyła

      Usuń