środa, 25 maja 2016

Zaspamuj mój świat #1

Przez jakiś czas zbierałam co wybitniejsze spamowe kąski, które znalazłam u siebie i u innych, a dzisiaj się nimi z wami podzielę:
 Przyzwyczaiłam się do tego, że znajomi, a nawet i obcy piszą do mnie "przyjaciółko", ale "przyjaźnią" jeszcze mnie nikt wcześniej nie nazwał. 
 Jak słodko...
 Tutaj właśnie jestem tytułowana przyjacielem, ale nic z tego. 
 Pewnie.


 Niezmiernie irytuje mnie, gdy dostaję od Polaka spam w języku angielskim i to "Poladn" - nie znam takiego kraju.
 Wiele osób nigdy nie było NCG i CG. Jak chcecie wygrać to może powinniście wziąć przykład z Siergija i jego dramatycznych prezentacji (pozdro Siergij, pozdrów żonę).
 Tak bardzo się przejmuję, że nie udało ci się wygrać. W sumie głównym powodem dla którego ten spam tutaj umieściłam, jest fakt, że trafił on niemal na wszystkie moje konta, co niezmiernie mnie zasmuciło :'(
 Wszystko przez "nie od dziś wiemy...", jakoś tak głupkowato brzmi.
Będę udawać, a Bóg zawsze będzie z Wami, dobrzy ludzie. 

20 komentarzy:

  1. prezentację siergija zna już chyba cały świat, ale wciąż mnie rozwala hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS fajnie by było, gdybyś wprowadziła taką wersję spamów z Twoimi ocenami, coś w stylu worst ;))

      Usuń
  2. I tym sposobem mam ponad 1300 zablokowanych spamerów... Może lekko drastyczne, ale ilość upierdliwości w mojej KG spadł...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też od pewnego czasu staram się blokować spamerów. To jest mega irytujące!


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  4. Gra kierowana głównie do młodszej części ludzi :) więc ten post jest idealnym przykładem "napiszę o dupie, może się komuś spodoba". Literówka to problem? Serio, wyloguj się do życia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, ze to są "dzieci" i mają prawo przeinaczyc slowo, zdanie, zwrot. Nie wiem skąd w Tobie tyle jadu. :)

      Usuń
    2. No w zasadzie każdy może popełnić literówkę, tylko co z tego? Jeśli kogoś o coś prosisz, to warto się postarać, a jednak pisanie na pałę i zostawienie ewidentnej literówki, łatwo widocznej, to jest jednak z deczka brak szacunku dla odbiorcy komentarza. A dzieci tym bardziej powinny się już od początku uczyć szacunku do rozmówcy i oduczać bylejakości, bo potem może być już trudniej. No i nie widziałam w żadnym momencie, aby autorka jechała po użytkownikach, tylko raczej po ich wiadomościach, pewnych manierach pisania spamu. Oddzielenie twórcy od dzieła jest najważniejsze w konstruktywnej krytyce i jej zrozumieniu. Ale do tego trzeba dojrzeć, czego wielu podobno inteligentnych, dorosłych ludzi nie potrafi.

      Usuń
    3. Osoba która nie zna angielskiego nie wie, ze popełniła błąd to po pierwsze. Drugie, statystycznie odbiorcami są również dzieci więc nie sądzę aby zaglebiali się w temacie. Trzecie, to gra, co kojarzy się ze spedzaniem wolnego czasu i tu pytanie, czy ten czas musi być poświęcony na szukaniu dziury w całym? GdZie dorosłość, a gdzie stardoll? Czasem mam wrażenie, ze aby udowodnić światu swój wiek, swoje doświadczenie życiowe czy nawet sposób myslenia, jesteśmy zoobowiazani do elokwencji języka. W łatwy sposób można to odczuć. Nie każdy ma rękę do pisania, nie każdy ma odpowiedni zasób słów, ale to nie idzie w parze z inteligencją. I tu już odbieglam od tematu, ale fascynuje mnie w jaki sposób ludzie myślą. Nie lepiej patrzeć na atuty gry? Może bym zrozumiała autorkę, ale istnieje coś takiego jak usuń komentarz, zablokuj, włącz księgę gości dla znajomych. Ten post jest tak potrzebny jak informacja, ze sok pomaranczowy jest z pomaranczy. Czyli bezsensowna notatka bo i tak to się nie zmieni. :) ✌✌

      Usuń
    4. Przyznaje się nie znam za dobrze języka angielskiego i nigdy tego nie ukrywałem, jest to może i źle napisane, ale czy to wgl komuś tak na prawdę przeszkadza? Raczej nie, no może jedynie Pani Redaktor która najwidoczniej nie ma już o czym pisać więc postanowiła przyczepić się do pierdół. Skoro Ci tak przeszkadza ten spam to czemu nie zablokujesz Księgi Gości? Jeśli już postanowiłaś zacząć temat dotyczący spamu/spamerów, może się pochwalisz czytelnikom w jaki Ty sposób zdobywasz NCG skoro do tego masz zastrzeżenia. Przykro mi ale raczej nie zdobywasz przez przypadek Tytułu więc nasuwa się panie czy nie używasz do tego fejków, które są o wiele gorszę niż spam.

      Usuń
    5. Skoro nie zna angielskiego, to ma motywację, żeby go podszlifować. Nie jestem grammar nazi, ale jednak uważam, że jeśli ktoś ma czas wysyłać spam godzinami, to ma też czas żeby sprawdzić czy to co napisał jest chociaż poprawne. I tu wystarczy wpisać zdanie w Google, jeśli w wynikach pojawi się ono, to można z dużą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić, że jest poprawne czy chociażby sensowne. No ale dobra, ktoś musi być byle jaki, żeby ten porządny został doceniony :)
      I owszem, zasób słów jest związany z inteligencją. Mogę poszukać tekstów źródłowych na ten temat.

      Usuń
    6. Moja KG jest od dawna zamknięta, a NCG zdobyłam raz po tym jak umieszczono mnie w "Featured" na stronie głównej.

      Usuń
  5. Mnie ogólnie spam nie przeszkadza. Przecież nie każdy może sobie pozwolić na wysyłanie setek transmitek. Co prawda niektóre formy tego spamu (np. pisanie po angielsku Polakom, takie teksty na odwal się jak np. "5/5 rewanż xoxo", różne błędy) są irytujące ale już trudno. Chcę to odwiedzę kogoś, zagłosuję, dam serduszko, zobaczę co ma w bazarku itd. Nie chcę to nie. Tyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ogólnie spam nie przeszkadza. Przecież nie każdy może sobie pozwolić na wysyłanie setek transmitek. Co prawda niektóre formy tego spamu (np. pisanie po angielsku Polakom, takie teksty na odwal się jak np. "5/5 rewanż xoxo", różne błędy) są irytujące ale już trudno. Chcę to odwiedzę kogoś, zagłosuję, dam serduszko, zobaczę co ma w bazarku itd. Nie chcę to nie. Tyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też spam nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie wkurza spam... Kiedyś od panienki dostałam 32(liczyłam, #nwmpocoaleliczyłam) i kurcze tak co 10 min. Siergij mnie ostatnio do szału w dupie doprowadził, tzn: Szukałam sobie fajnych rzeczy na bazaarku. Odświeżam i każda wiadomość w pasku bocznym(10-15) a tu kurde "VOTE ME NCG, PRESENTATION PRESETNATION". Jego żonka też spamowała, a najlepszy był wpis o niej xD na facebooku znalazłam jej ten profil, i takie zdjęcie, gdzie ona ma tą zawieszkę z le za 0 sm i jej mąż w tym samym miejscu. Śmiechłam, że aż mi telefon spadł, wrrrrrrrrrrrrrrr: "Lidio Walker(? nie znam dokładnie jej nazwiska)I BEZ EMOTIKON. Możesz mnie nie doprowadzać i mojej dupeczki do szału? Musiałam sobie 3 ryski narysować "c:
    A teraz na poważnie: Spam kluczem do sławy. Raz mnie on wkurza, a raz nawet przyciąga. Mar powiedział, jak chcę to na kogoś zagłosuje. Ja mam wolność, możesz mi w miarę kulturalny sposób napisać "Cześć. Prosiłbym o głos na mnie, ponieważ chciałbym wygrać National kower gerl dupy. Przepraszam za spam i życzę miłego dnia". Poza tym, sprawdzam stylizacje, oceniam doll. Później myślę, czy głosuję, czy nie. Akurat do spamu z bazaarkiem zaglądam zawsze, bo to dla mnie świetna zabawa. Dziś upolowałam bluzkę z arhive chyba za 6 sd, hot buys: cena początkowa: 20sd.
    OOppss rozpisałam się :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najgorszy spam chyba w transmitkach i spotloght. W sumie spotpierdoła mogłaby nie istnieć. Po co jest, może mnie ktoś oświecić?
      mam nadzieje że to nie odpowiedź "bo jest fajny pucharek, aha"

      Usuń
    2. ooo Maja, widać nie tylko mnie śmieszy małżeństwo siur geja z lidką!! :DD

      Usuń
  9. Shiroayu, mogłaś wysłać jej przecież babeczkę. Nie podała przecież co masz kupić :D

    OdpowiedzUsuń