niedziela, 8 listopada 2015

Best #17 (nowa forma) + kilka spraw




















Jak zauważyliście, przy zdjęciach są numerki. Dodałam je po to, by łatwiej było wam zagłosować na ulubioną lalkę.
Głosować możecie TUTAJ
Wybaczcie, ale nie ogarniam tych sond i nie mam pojęcia, jak wstawić taką bezpośrednio do posta. Jeżeli ktoś miałby ochotę mnie oświecić, to byłoby bardzo miło.
Po co w ogóle jest to głosowanie?
Dzięki niemu dowiemy się, jakie lalki podobają się wam najbardziej, a zwycięska lalka otrzyma ode mnie nagrodę (np. z jej listy życzeń), chociaż sama pewnie nie będzie wiedziała za co i czemu, bo w BEST znalazła się i tak nieświadomie i niezamierzenie. Jeżeli dobrze pamiętam, to czas głosowania ustawiłam do końca 12 listopada.
Zobaczymy, czy przyjmie się ta wersja posta :)

A teraz inne sprawy:
1. Nowego nagłówka na razie nie będzie, ponieważ wybrany przeze mnie grafik ma ręce pełne roboty. Tak, czy siak, będę próbować do skutku, aż w końcu przyjmie moje zgłoszenie. Inni graficy, których pracami byłam zainteresowana, przestali robić grafiki.
2. Wprowadzam skup niepotrzebnych szmatek.
Jeżeli posiadacie coś za sm, czego chcielibyście się pozbyć za cenę do 50sm, to zarezerwujcie to na moje konto (Shiroayu). Nie obiecuję, że kupię wszystko (i od razu). Zakupione rzeczy trafią później na polowanie.

To chyba na razie wszystko.

EDIT: Mam pewne błędy z tą ankietą. Czasami nie pozwala otworzyć posta, tylko przerzuca na jakąś durną ankietę. Możliwe, że post będzie znikał i pojawiał się ponownie, podczas gdy ja się będę z tym bawić.


EDIT -WYNIKI GŁOSOWANIA: Najwięcej głosów zebrała lalka nr. 15 - dokładnie 26% waszych głosów.

7 komentarzy:

  1. 3, 6 i 11 chyba raczej worst XD
    Głos oddany na nr. 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. olegovnaa, pierwsza i druga najlepsze! niektore są jednak strasznie brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę bez sensu, że dajesz tylko zdjęcia ze spotlight. Nie każdy przecież zamieszcza tam fotki. Przejdź się czasem po apartamentach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z założenia best i worst powstają z tego, co znajduję na spotlight. To właśnie wprowadzenie spotlight zapoczątkowało te serie.

      Usuń