wtorek, 16 grudnia 2014

Worst #6


Trochę jak po samoopalaczu...



Robacze oczka.


Nawet nie wiem co to...

Usta w nosie.


Nie byłoby tak tragicznie, gdyby nie te usta...

Nie rozumiem jak do bujnych fryzur można dodawać nakrycia głowy. Poza tym jest to kolejna ofiara samoopalacza na twarzy.



Jak się nie umie zrobić dobrego cosplayu, to może nie powinno się go robić?



Gdyby części twarzy (głównie usta) były rozmieszone w inny sposób lalka mogłaby nawet trafić do "Best".

Klasa sama w sobie.

Ale ściski. Przypomina mi się sytuacja, kiedy jeszcze w szkole średniej szłam z przyjaciółką za jakimś gościem z takimi ściśniętymi spodniami. Niestety usłyszał moje ciche komentarze. Ups. W tamtym przypadku problem był tylko ze spodniami, tutaj jest wszędzie. I te mięśnie...

Prawdopodobnie wygląd lalki podchodzi do zgłoszenia, jako "niewłaściwy" - właśnie dlatego znalazł się tutaj.

Kusząca czerwona przerwa...

No tak. Co ja mówiłam o "niewłaściwym" wyglądzie?


Ach, te szalejące biusty.

Garb w tak młodym wieku...

2 komentarze: