wtorek, 17 grudnia 2013

Dogry

Jakiś czas temu zapytałam was o opinie na temat bloga. Wśród wielu miłych słów znalazło się kilka sugestii. Niestety nie jestem w stanie pisać zbyt często (jak tego chcieliście), ale w Święta na pewno ukaże się kilka postów. Czy będę robić stylizacje? Nie wiem. Jedna osoba zasugerowała artykuł na temat strony Dogry.pl
Chodziło o poradnik zdobywania punktów, ale ja i tak podeszłam do tematu inaczej. Muszę sobie trochę pokrytykować i ponarzekać (jak zawsze).
Więc zacznijmy.
Słyszałam o tej stronie już jakiś czas temu, ale dopiero niedawno postanowiłam założyć konto. Dogry służy do zdobywania punktów, które potem można wymienić na pożądaną walutę w różnych grach, czyli dla nas są to stardollary. Rejestracja jest prosta. Jak zdobywamy punkty?



*Grając w gry.
Zarobiłam na tym 100pkt, nie wiem jak bo właściwie nic na tej grze nie zrobiłam bo nic nie mogłam znaleźć :P
*Polecając serwis.
"Gdy użytkownik zdobędzie 300 pkt., Ty otrzymasz 100 pkt.
20 pkt. otrzymasz od razu, gdy użytkownik zarejestruje się poprzez Facebook."
Poleciłam serwis mojej siostrze, ale ona jeszcze nie zdobyła tych 300pkt więc ja nic z tego nie mam.
*Zdobywając "darmowe" punkty poprzez korzystanie z różnych usług.
Nie polecam, a wręcz odradzam. Za marne kilka punktów nie opłaca się sprzedawać swojegu nr. telefonu bazie danych, która potem zostanie sprzedana firmom, które z kolei będą do was dzwonić z propozycją sprzedania wam książek, atlasów, majtek i kij wie czego jeszcze. Zawsze czytajcie zasady działania konkursów (za udział w których mielibyście dostać "darmowe" punkty). Często udział w tym konkursie oznacza zgodzę na otrzymywanie SMSów pobierających z telefonu po 3 złote każdy.
*Weryfikując swój telefon.
O dziwo bezpieczne. Dostajesz tylko info o nowych sposobach zdobywania pkt. Weryfikacja jest też konieczna by odebrać sd za pkt.
*Będąc aktywnym.
Oznacza to codzienne logowanie się (5pkt, za 10 dziennych logowań jest 10pkt), wprowadzenie motta, nicku, połącznie konta z fb.
*Współtworząc serwis.
I tu się zaczyna całe halo. Można robić zrzuty ekranu (5pkt za każdy zaakceptowany). Może to być nawet stylizacja, byle ze stardoll. Niestety jest limit. Wcześnie wynosił 10 zrzutów na dzień, teraz jest to 5. Można dodawać pytania i odpowiadać na inne (po 5 pkt.). Ale pytanie nie może brzmieć: "podoba wam się...?", "co sądzicie o...?", a odpowiedź: "tak", "nie", "nie wiem".
Wszystko jasne? Da się ogarnąć? Okazuje się, że niektórzy mają z tym trudności i wciąż zadają bezsensowne pytania. Niektórzy zadają pytania, które mają sens, ale są tak idiotyczne ("jak kupić studio stylistyczne?", "jak zostać SS"), że nie ma wątpliwości, że autorzy znają odpowiedzi na nie, a robią z siebie debili dla pkt. Osobiście nie trawię tego. Raz więc zbeształam pytającego za tak debilne pytanie, i chociaż inni gracze zminusowali moją wypowiedź, to dogry przyznało mi za nią 5pkt.
Dzięki artykułowi na temat strony na jednym z gigantów portal został najechany przez stardoll'owiczów i nad całym tym towarzystwem trudno zapanować. Prawdopodobnie to właśnie zachowanie "ludzi od nas" zmusiło moderatorów do wprowadzenia limitów. Nie wiem jaki jest limit pytań, ale odpowiedzi ja miałam 5.
Dlaczego 5, skoro inni (ci, co mieli konta założone wcześniej) mieli limit 30?
W końcu nie wytrzymałam i napisałam do administracji w tej sprawie. Nie dostałam odpowiedzi, za to następnego dnia mój limit wynosił już 1. Że co, proszę? Wkurzona dodałam "pytanie", w którym napisałam, co się stało. Po kilku minutach zniknęło. Dodałam więc kolejne i zrobiłam screena nim podzieliło lost poprzedniego:

O proszę. Sam pan moderato się odezwał (tak, specjalnie napisałam to z małej litery). Napisałam do niego:


Jak widzicie nie udało nam się porozumieć i chociaż pisałam z nim jeszcze chwilkę to nic się nie dowiedziałam. Pan moderator specjalnie unikał odpowiedzi na moje pytania i dowiedziałam się tylko tyle, że to oni mają rację, bo oni mają władzę.
Tak więc zbieranie punktów jest dłuuuuuugotrwałe, bo trochę trzeba ich nazbierać:
Warto wymieniać tylko na 1000sd, a żeby nazbierać odpowiednią ilość pkt trzeba zdobywać je przez jakieś pół roku.
W związku z tym, jeżeli nie założyliści jeszcze konta i (mimo wszystko) macie taki zamiar to możecie mej skromnej (jasne, jasne), interesownej (to już bardziej) osobie pomóc zakładają przez ten link: DOGRY.

P.S. Aby zakończyć pozytywnym akcentem chciałam wam zapowiedzieć, że wkrótce zrobimy sobie małą loterię na rzeczy z waszych list życzeń (mowa o dzisiejszej nowości na stardoll).

8 komentarzy:

  1. Ja byłam jednym z pierwszych stardollowych użytkowników serwisu dogry.pl. Nie wiem czy wiesz, ale kiedyś wszystkie te limity po prostu nie istniały. Na samym początku dodawanie screenów z gry nie było nawet ograniczone do 10. Wstawiasz tyle ile chcesz. Co prawda wtedy administratorzy przeglądali każdy z obrazków (trzeba była wstawiać cały ekran gry łącznie z zakładkami, tłem itp.) i te, które nie spełniały wymogów były odrzucane, trzeba było się więc bardziej przyłożyć. Później jednak admini poszli na łatwiznę ustwili limit i przepuszczali wszyściuteńko (nawet jeżeli wysyłałam im to samo zdjęcie 10 razy) byle tylko się w jego granicach to zmieściło. Kiedy zdałam sobie sprawę, że na 1000sd musiałabym ciułać pół roku szybko zebrałam resztę brakujących punktów do 270 stardollarów i się z tamtą wyniosłam. Bez sensu tracić tyle czasu szczególnie, że o punkty było coraz trudniej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi zostało około 250 punktów do wymiany na 1000sd. Nie wiem jakim cudem ale postaram sie wytrwać i uzbierać to co zostało. Mam wrażenie ze im bardziej zbliżam sie do 1000sd tym mniej punktów dostaje. Od dłuższego czasu nie dostaje nic za odpowiedzi...chociaż maja sens, wnoszą cos do dyskusji i składają sie często z więcej niż dwóch zdań. Za gry punktów tez chyba sie nie doczekam i chociaż pisałam juz do administracji to nawet nie doczekałem sie odpowiedzi. Punktów czasem nawet nie dostaje za logowanie, a na tej stronie jestem codziennie, nie wspominając juz o bonusie za 10 logowan, który dostałam 2razy, a konto założyłam dwa miesiące temu, czyli punktów powinnam dostać, 3razy więcej. Moim zdaniem, zachowanie administracji jest śmieszne i niepoważne, jak dostanę te upragnione 1000sd to swoją aktywność w tym serwisie mocno ograniczę. Szkoda na to czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz już wiem dlaczego mnie tak poganiałaś z logowaniem na dogry... Mendo xD

    Szynka (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jesteś bezużyteczna, Szynko jedna.

      Menda.

      Usuń
  4. A kiedy będzie loteryjka? :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam też,że przedtem pytania i odpowiedzi weryfikowano w ciągu 48h. Teraz czas weryfikacji zwiększył się do siedmiu dni roboczych. Rozumiem,że może być to spowodowane gwałtownym zwiększeniem się liczby użytkowników,ale idąc tym tropem-czy w przyszłości czas ten zwiększy się do miesiąca ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że takie strony w ogóle istnieją.
    I w sumie jak widzę to niewiele straciłam, bo wystarczy mi jedna administracja która leje ciepłym siurem na użytkowników i odpowiada szablonem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok, to ja daję mój link ;) Możecie się przez niego zarejstrować, otrzymacie za to chyba 30 pkt na start xd
    http://dogry.pl/r/49926
    Pzdr, natala2476

    OdpowiedzUsuń