piątek, 27 grudnia 2013

Ach, te kluby...

Patrzcie, patrzcie! Drugi post dzisiaj! :D

A teraz do tematu.
Kiedy w grze pojawiły się kluby ( już o tym w "kalendarium" pisałam) wszyscy oszaleli na ich punkcie. Nic dziwnego - to był główny sposób zbiorowej integracji na stardoll (nie było przecież imprez/czatu). Potem zainteresowanie klubami spadło prawie do zera, a obecnie odżyło (po pojawieniu się osiągnięć).
Teraz ludzie zapraszają (czasami nachalnie) do swoich klubów, wszystko po to by zdobyć osiągnięcie *.*
Co z tego, że ich kluby są trochę bez sensu? Nazwy nijak mają się do tego, o czym tak naprawdę jest klub? Albo nazwa to nick założyciela? Fanklub? Własny? Naprawdę? Ale poważnieeeeeeeeeeeee?
Moja dzisiejsza rozmowa:

Właściwie to dobry pomysł. Niech ktoś założy klub o majonezie! Może nawet dołączę...

9 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą. Czasami w nazwach są nicki, i jakieś inne dziwaaczne nazwy. Denerwują mnie takie ciągłe spamy.. tym bardziej jak mówię że nie dzięki ale nie dołącze ta osoba mnie wyzywa.. o.O
    Pozdrawiam!
    natala2476

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat jeżeli chodzi o kluby, to lubię jak ktoś mi tym spamuję, bo wtedy proponuję żeby ktoś zapisał się w zamian do mojego. :) A to co jest zamieszczane w klubach przestało mnie interesować, gdy admini zaczęli usuwać dyskusję. Wcześniej jakoś starałam się, żeby w moim klubie było fajnie itp, ale nie zamierzam wciąż odnawiać dyskusji, zwłaszcza że komentarze nie powrócą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sama dziewczyna(czy tam chłopak xd) zawraca mi dupe całymi dniami. Zgadzam się dobry pomysł z tym majonezem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, akurat KOCHAM.SPIEWAC jest fajny xdd
    Zgadzam się z 888Kamila- kiedyś się starałam, wydałam masę sd na konkursy i nic xd

    Sillybiedroncia

    OdpowiedzUsuń
  5. Daawno temu miałam spam o klubie, częściej proszą o serduszka i to też nachalnie:

    -Heey, dasz mi w księdze osiągnięć serduszko?
    - brak odpowiedzi (przeczytałam tylko,ale nic nie odpowiedziałam dalej bujałam się po SB)
    - plisssssssssssss to dla mnie bardzo ważna plsssss

    Denerwujące to jest, no, ale przyzwyczaimy się, ze na Stardoll są 13 letnie dzieci i one uważają się za piękne i w ogóle. Oczywiście, nie mówię, ze to źle, bo każdy powinien mieć swoją własną samoocenę, ale w granicach.
    Cynia-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 12, nie jestem taka, sorry.

      Sillybiedroncia (o nick nie pytaj, miałam 8 lat xD)

      Usuń
  6. Codziennie dostaje takie spamy, abym dołączyła do klubu. np."Problemy nastolatków". Mnie już kluby nie obchodzą, rzadko kiedy jest tam coś ciekawego. Zazwyczaj wszyscy zakładają kluby, aby dobić do 100 użytkowników, aby dostać nagrodę, a potem przestają się nim interesować.

    P.s.Ktoś podpatrzył nazwę klubu o majonezie xD Dostałam już jeden spam, abym dołączyła do klubu, gdzie w nazwie był wyraz majonez xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooooooooooooo tak! Majonezik taki pyszny ummm ♥♡ wow wow taki pyszniutki XD

    OdpowiedzUsuń