niedziela, 20 października 2013

Uzupełnienie kalendarium: jesień 2008

Pierwszy raz robię uzupełnienie, ale znalazłam tyle informacji, że nie mogę tego przepuścić.
Na początek chciałam wam pokazać jedną z sukienek z konkursu Pauliny. Na stardoll jest tylko jedna sztuka (chyba, że konto jej właścicielki już nie istnieje to sukienka też):
Niestety więcej znaleźć się mi nie udało.



Spójrzecie jak wyglądał zakup nowego pomieszczenia:
Jesienią przeprowadzono głosowanie, w którym użytkownicy wybierali, które ubrania z nowej kolekcji VIVIENNE TAM znajdą się na stardoll wiosną:





Wybrano to:
Stardoll był wtedy bardzo przyjazną stroną. Paulina Porizkova nie była jedyna Real Celebs w grze, ale co najważniejsze, RB były aktywnymi graczami i zapisywali się do różnych klubów, oraz komentowali Księgi Gości:

Tak wyglądała reklama nowej starplazy:
I sama starplaza:


Na ostatnim zdjęciu widać otwarty czat.
Stardoll bardzo chętnie rozdawał sukienki VOILE. Część była za przedłużenie SS lub zakup sd, część dla nowych SS.








Oferty ustawiłam chronologicznie. Najładniejsze sukienki to te dawane osobom, które po raz pierwszy zostawały SS, ale po raz pierwszy zostać SS można tylko raz. Na szczęście sukienki można było potem kupować na bazaarze.
Jeszcze kilka sukienkek:



I starbazaar:

4 komentarze:

  1. Bardzo bardzo bardzo bardzo lubię Twojego bloga! Czekam na więcej C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam taką Starplażę. Albo podobną.. To było tak dawno temu. Moja siostra ma tą pierwszą sukienkę - niebieską.
    Spodobał mi się ten blog.
    Ach.. Old good times.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem typem osoby często komentującej notki, ale za to czytam wszystko co pojawia się na blogu, jest naprawdę świetny i przypomina mi jak to było dawniej. Co do tego wpisu to pamiętam te sukienki i mam kilka z nich. Jeszcze ważna rzecz to jes Pauliny: Ja dostałam od niej naszyjnik (z cukierków ? brylantów ?) jak coś to mogę go pokazać w apartamencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Kocham czytać tego typu blogi o sd :)

    OdpowiedzUsuń