wtorek, 15 października 2013

Kariery - kupować, czy nie?

Zacznijmy od tego po co ci Kariery. Jeżeli chcesz kupić studio stylistyczne dla zarobku to nie rób tego - tylko na tym stracisz.
Więc tak: wydajesz 149sd na studio. Później zdobywasz klientów,czyli spamujesz innych użytkowników, albo wysyłasz transmitki. Transmitki dają lepszy efekt. Stylizacje musisz robić na bieżąco, bo w twojej kolejce może być max. 10 osób. I tak oto wydajesz jakieś 200sd. A o co chodzi z tą prowizją? Po pierwsze dostają ją tylko SS, czyli jak znowu zostaniesz NSS to możesz robić stylizacje, ale o kasie zapomnij. Z kasą też jest pewien haczyk: dostajesz tylko 10% od artykułów w stardollarach:



Czyli jeżeli ktoś wyda 500sm  - dostaniesz 0, jeżeli wyda 3sd  - dostaniesz 3sm, a jak wyda 20sd - dostaniesz 2sd.
Fortuna.
Większość twoich klientów nie będzie miała zamiaru wydawać sd na zakupy i będzie prosić o stylizacje za sm.
Ja kupiłam Kariery (z ciekawości), kiedy po raz pierwszy pojawiły się na stardoll. Wydałam trochę sd na transmitki, jestem na 8. miejscu polskich stylistów. Myślicie, że dużo zarobiłam? Nawet nie zwrócił mi się koszt zakupu studia:
Zarobiłam zaledwie 120sd.
Bycie stylistą nie przynosi też popularności, a żeby wspiąć się teraz na szczyt trzeba zrobić sporo przekrętów.
Tak więc jeżeli chcesz kupić kariery to tylko dla rozrywki.

3 komentarze:

  1. Zgadzam sie. Jesli ktos chce na tym zarobic to nie ma szans. Ja tez kupilam, na poczatku fajna zabawa, az sie chce :P Teraz nawet tam nie zagladam :P
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  2. Admini muszą jakoś zarobić, a my jesteśmy ich głównym sponsorem. xd

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam kariery i nie jestem zadowolona ;p. Wydałam na nie sporo kasy ;(. Jest to jednak dla mnie tylko rozrywka :C.


    miley1001s

    OdpowiedzUsuń