wtorek, 16 lipca 2013

Kalendarium (2004-2005)

Oprócz oburzania się na stardoll, zajmę się też historią tej strony. Strona istnieje już 7 lat, oficjalnie 7 lat i mimo wszystko jest to całkiem fajna gierka. Łatwo policzyć, że jeżeli od 2013 roku odejmiemy 7 to wyjdzie nam 2006, a jednak dzisiaj zajmiemy się rokiem 2004 i 2005.
Podobno na początku był tu jakiś chiński sklep (?), ale witrynę kupiła Liisa, która jest założycielką stardoll. Nasza strona jednak na początku nazywała się Paperdollheaven:
Możemy dostrzec znajomą sylwetkę dollki, która pojawia się podczas ładowania strony. Gra w 2004 roku polegała na ubieraniu ubieranek, które tworzyła sama Liisa. Nie było możliwości założenia konta.
Co ciekawe w paperdollheaven można grać nadal TUTAJ
Strona zawiera ubieranki ze stardoll.



Rok 2005:
Strona jest dużo bardziej rozbudowana i można się rejestrować. Zarejestrowani mieli swoje profile i mogli wysyłać wiadomości do innych graczy.
To tyle na dzisiaj. Kolejne lata są dużo ciekawsze i dużo więcej się dzieje. Ja dołączyłam do stardoll dopiero w 2009 roku więc nie mam kompletnych informacji, o tym, co było wcześniej ale postaram się jak najlepiej to wyłożyć.

2 komentarze:

  1. Lektura na dzisiejszą noc? Wasze Kalendarium!
    Pozdrawiam ladymisjula

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam paperdollhaven, 2005 rok, miałam 7 lat i patrzyłam się jak moja siostra ubiera te lalki, jak ja jej zazdrościłam ;p

    OdpowiedzUsuń