poniedziałek, 22 lipca 2013

I znowu..

Dzisiaj stardoll wymienił piętra w sklepie HOT BUYS Summer Retro.
Dla nowych osób to świetna okazja, chociaż te nieświadome i tak stwierdzą, że za drogo.
Dla takich osób jak ja jest to przegięcie. Ja rozumiem już te 2 poprzednie piętra, ale teraz kolejne? Dla stardoll to same korzyści i nas słuchać nie będą.
Nie muszą tworzyć nowych HB's (ostatnio robili paskudne), starsze były fajniejsze i ludzie chętnie kupią. Oryginalne HB's stracą na wartości przez co posiadacze tych egzemplarze stracą sporo kasy (a jak mówiłam stardoll nie lubi, gdy bogacimy się, a oni nie mają z tego kasy).
Ja też na tym trochę straciłam i działa mi to na nerwy. Rzeczy nie odzyskają swojej wartości, co najwyżej za 1 rok, czy za 2 ich wartość trochę wzrośnie...
Należy przygotować się na kolejne piętra i prawdopodobnie edycję jesienną, zimową i wiosenną, aż wszystkie HB's ponownie przejdą przez starplazę i kompletnie stracą na wartości. Mam tylko nadzieję, że nie stanie się to np. z LE (halo, to LIMITOWANA edycja, łapy precz!). Na DKNY nie liczcie bo umowa z tą marką już dawno wygasła, a stardoll na pewno nie będzie negocjował nowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz