piątek, 2 listopada 2018

Nad czym obecnie pracuje stardoll?

Nie nad samą grą, oczywiście. Kto by tracił na to czas.
Aktualizacja bazaaru? Komu to potrzebne!
Usunięcie błędów w salonie piękności? A ktoś się skarżył? Widocznie za cicho.
Nie potrzebujemy żadnych aktualizacji, wystarczą nowe aplikacje!

W przygotowaniu są takie dwie gry:
Trafiłam na nie w starplazie i dlatego zyskały moją uwagę.
Po kliknięciu na nie, dowiadujemy się, że są w przygotowaniu. Możemy też wypełnić krótkie ankiety:

Same w sobie nie są złe i jak wyjdą to może nawet zagram, chociaż spodziewam się, że po kilku dniach mi się znudzi i je usunę.
Dla mnie problem pozostaje zawsze ten sam - dlaczego inwestuje się kasę w aplikacje, zamiast w samą grę, która nie ma się najlepiej?
Poza tym, skoro można zrobić ankiety odnośnie tych aplikacji, to może czas rozesłać takie, na temat samego stardolla?
Można by też zachować równowagę - trochę aplikacji, trochę aktualizacji.

Przynajmniej dzięki ostatniej promocji (+50% - jestem pod wrażeniem), liczba Royalty nie spadła poniżej 13000.

1 komentarz:

  1. Chciałabym kiedyś stanąć twarzą w twarz z osobami odpowiedzialnymi za koncept prowadzenia Stardolla i osobiście sprzedać im soczystego liścia. To chyba jedyna gra (a przynajmniej ja takowej innej nie znam) która kompletnie nie liczy się ze zdaniem gracza. A przecież reagowanie na nasze zapotrzebowania = pieniądze dla nich. Nie mogę uwierzyć, że im jest to tak ciężko zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń