sobota, 15 września 2018

Najbardziej dramatyczna ściema na stardoll - wyniki #4

Czas na wyniki kolejnego konkursu.
Pierwsze miejsce znowu przypada tej samej osobie - Iwona2400:


To rzeczywiście byłby niezły skandal i nawet jestem w stanie sobie to wyobrazić.
P.S. Co z tym Oplem?

Pierwsze wyróżnienie zgarnia sylwia5278:


Scenariusz nierealny, ale ciekawa jestem, czy zapał graczy spadłby po takiej zmianie tytułu.

Drugie wyróżnienie dla rockarolla_:


Wydaje mi się, że poprzedni zwycięzcy mają zablokowaną możliwość brania udziału w kolejnych edycjach, niemniej sam ich ponowny udział w konkursie byłby już niezłym przypałem.

Zwycięzcom gratuluję. Nagrody do odbioru na koncie Siergij.

Od siebie tylko dodam, że liczyłam na trochę bardziej soczyste, bardziej dramatyczne skandale.
Niektóre osoby zapomniały podpisać się pod zgłoszeniem (co jest jednym z warunków brania udziału w konkursie). A praca graficzna (jak sądzę) została źle zalinkowana.

1 komentarz:

  1. Zmiana na plus! Wyniki czytało się przyjemnie i wiadomo za co pisze się gratulacje! Choć fakt, kiedy mamy nieograniczone możliwości i tak nie wznosimy się często ponad to co może zadziwić. Ah, ludzkość. W końcu na Google Maps oglądamy własne domy, a nie ciekawe miejsca na świecie

    OdpowiedzUsuń