niedziela, 9 września 2018

Poproszę o fanfary: goonies4ever

Nie wiem, czy będzie to seria, ponieważ nie mam zamiaru na siłę szukać takich perełek - one znajdują się same.

Kiedyś bez zastanowienia zapisałam sobie zdjęcie ze spotlight. Trafiło one do tego postu

Dzisiaj znowu miałam okazję odkryć pracę tej osoby, tym razem jednak, zapisałam sobie nick.


goonies4ever

Trudno byłoby przeoczyć jej pracę na Spotlight:

W jej apartamencie większość pokoi jest zamkniętych. Ten zasługuje na uwagę:

Większość prac zapisanych jest na spotlight, i właśnie teraz zaprezentuję Wam moje ulubione.

Koszmar kurczaka:
Koktajl z kiwi:
Randka na plaży:
Ania po farbowaniu (jest więcej scenerii w tematyce Ani z Zielonego Wzgórza):
Obiad dla całej rodziny:
Pożywne śniadanie przed szkołą:
Koniec testowania kosmetyków na zwierzętach:
Gdy masz już dość gówniaka:
Szczypie? Było się nie wiercić:
Jaki dobry książę:
Gdy udało ci się przekonać nadęte córki pracodawców, że żaby z sadzawki to zaklęci książęta:
Gdy już wiesz, że grzyby będziesz zbierał sam:
Mikołajowi się nie odmawia:
Indyk mściciel:
Wielkie ambicje:
Najlepsza impreza w mieście:
Takie ładne ptaszki:
Specjalny prezent dla specjalnego dziecka:

Tutaj możecie zobaczyć jej Spotlight.

Konto powstało w 2007 roku.
Pierwsze prace autorki możecie zobaczyć w jej sceneriach.
Jak dla mnie, jest do idealna kandydatka do tytułu MSW.

6 komentarzy:

  1. Mega kreatywna dziewczyna! Zachwyciła mnie jej pierwsza praca, inspirowana Czarownicą, oprócz tego podoba mi się jej poczucie humoru, a ostatnia aranżacja... cóż, totalnie mnie rozwaliła i zdecydowanie wygrała :D

    P.S Uwielbiam Twoje podpisy, dodają dużo smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyna jest świetna!
    Widziałam już pierwszą aranżację, indyka mściciela oraz dzieciaka na wędce. Najbardziej spodobał mi się drugi obrazek, proste, a jakie efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna! Tacy ludzie powinni wygrywać MSW.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia praca - złoto!
    Zresztą w ogóle wszystkie są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  5. kontrowersyjna, lecz utalentowana!

    OdpowiedzUsuń