sobota, 18 sierpnia 2018

Najbardziej dramatyczna ściema na stardoll - konkurs#1

Rozpoczynamy serię konkursów, polegających na pisaniu "najbardziej dramatycznych ściem na stardoll".
Założenie jest takie, że co tydzień będzie nowy temat i nowe nagrody.
Temat na ten tydzień to: (Nie)szczera reklama stardoll.
Trzeba stworzyć reklamę strony, która ma przyciągnąć nowych graczy.
Możecie wybrać dowolną formę, zalinkować lub napisać reklamę bezpośrednio w komentarzu. Sarkastycznie, na poważnie, dramatycznie...

Nagrody sponsoruje Siergij.

Oto nagroda główna:
Przewidujemy też dwa wyróżnienia:

Zasady:
- trzeba obserwować bloga
- podpisać pracę nickiem
- zgłosić pracę do 24 sierpnia

7 komentarzy:

  1. UWAGA REKLAMA:
    Nick sd: Psylocybinowa

    Czy pamiętacie mnie sprzed 5 lat, gdy żyłam w swoim apartamencie? Nie mylicie się, byłam smutnym emo. Do czasu. W momencie, gdy w moim życiu pojawił się ErrorStardoll wszystko się zmieniło. Wyszłam z depresji, odstawiłam leki na padaczkę, a dodatkowo zrzuciłam zbędne kilogramy i przestałam być otyła. Nie musiałam czytać już motywacyjnych wpisów Ewy Chodakowskiej. Ona sama przyszła do mnie po poradę. Powiedziałam jej: ErrorStardoll, Ewa. To wtedy odniosła sukces, z którego ją znacie.
    Myśleliście, że mielone leczą raka? Nie, to ErrorStardoll! Wyleczy też rzeżączkę, ale autyzm niekoniecznie!
    ErrorStardoll- możesz na nich liczyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem upośledzona i zrozumiałam, że mam napisać coś o blogu. Do innych uczestników: Nie piszcie tego o 5 rano. Pozdrawiam, elówa.

      Nie pozdrawiam tylko Siergija, który mnie zmusił do tego siłą ;(

      Usuń
  2. https://i.imgur.com/T3cgO88.png

    Tyle ode mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stać cię na markowe ciuchy? Nic nie szkodzi! Już teraz możesz się zarejestrować na stardoll i wyruszyć na zakupowe szaleństwo! Oprócz tego, możesz zdobyć godnych zaufania przyjaciół. Ta gra jest w 100% bezpieczna. Zawszę chętnie słuchamy propozycji graczy i szanujemy ich zdania i opinie. Jesteśmy dla siebie wszyscy jak jedna, szczęśliwa rodzina i zawsze chętnie ci pomożemy.
    Nie bierzemy odpowiedzialności za wszelkie szkody w twojej garderobie, jakie może wywołać napaść na twoje konto przez hakera. To twój problem, nie nasz. Przed decyzją skontaktuj się z doradcą finansowym, bądź psychologiem.
    Iwona2400

    OdpowiedzUsuń