wtorek, 7 sierpnia 2018

Dwa tygodnie z Callie

Na stardoll rozpoczyna się kolejna niesamowita zabawa - Callie Con 2018.

Najwyraźniej skończyliśmy z zabawami polegającymi na znajdowaniu elementów i czas na konwenty.
Zerknijmy na fragment planu zabaw:


Mamy kilka Q&A, quiz karaoke, kilka konkursów - generalnie to, co pojawia się na bieżąco w ciągu tygodnia, tylko ubrane w tytuł Callie Con. Wśród konkursów jest jeden na kostium superbohatera, a właściwie superbohaterki. Aby wziąć w nim udział trzeba kupić kostium ze sklepu Other World:
Pierwsza porażka, to brak męskich kostiumów. Druga - wygląd. Wszystko spokojnie mogłoby trafić do sklepu BASIC, ale wtedy musiałoby być za sm. Poza tym większość elementów pochodzi z recyklingu. Trzecia porażka to ceny. Na skompletowanie stroju z pierwszego manekina musiałabym wydać 77sd (po zniżce dla Royalty).
To nie koniec atrakcji. Oto obłędna oferta SS:
 Oferta trafiła na moją skrzynkę wczoraj, jeszcze niem pojawiła się informacja, czym jest Callie Con i myślałam, że to jakiś żart.

Aby poczuć się bardziej jak na prawdziwym konwencie, możecie wybrać się na imprezę z odpowiednim tłem (cena za zorganizowanie to 3sd).

Poza tym dostałam takie dwa paski superbohaterki:
Dla Royalty i SS, bo to właśnie oni są prawdziwymi bohaterami Stardoll, utrzymując tę grę wciąż przy życiu. 

Cała "zabawa" trwać będzie dwa tygodnie. 

7 komentarzy:

  1. Ten sklep jest bardzo.... Ciekawy, ale nie w pozytywnym sensie.
    Początkowo myślałem, że będzie można kupić sobie coś co zmienia kolor skóry całej doll i już prawie dostałem zawału, bo od zawsze chciałem być czarny lub niebieski. Okazało się, że można kupić tylko jakieś gówno:(
    Wspaniała zabawa, już nie mogę się doczekać dostawy do CP z kostiumami i tych wszystkich c*****h ubrań i dekoracji.

    Czy te artykuły przyślą mi w realu? Czy to tylko jakieś badziewie do apartamentu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam ten pas royalty ale tego superstar to już nie. Cóż może i mam diamencik ale super gwiazdką jak widać nie jestem

    OdpowiedzUsuń
  3. Nw czy inni też ale ja do tych pasków dostałem też pelerynę w kolorze niebieskim i sparkluje ona jak Edward na słońcu. Czy wysłali mi to przez przypadek czy inne osoby z royality też to mają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam ją, ale dopiero teraz. Może będziemy dostawać kolejne elementy stroju Super Callie?

      Usuń
  4. hahaha paski to jakis wygryw XD kocham

    OdpowiedzUsuń
  5. Stroje to totalna porażka, a żeby wziąć udział w niektórych konkursach musisz mieć 3 elementy z super hiper wypasionego sklepu...

    OdpowiedzUsuń