wtorek, 31 października 2017

Kalendarium: grudzień 2012

Ponieważ na stardoll nie dzieje się nic ciekawego (w mojej ocenie), a strona jak staczała się na dno, tak stacza się dalej, postanowiłam napisać kolejny post z jej historii.
Dzisiaj poczytamy o grudniu 2012 (z pominięciem nieistotnych szczegółów).

Ten miesiąc, wyjątkowo, nie zaczyna się od HB's, ponieważ ich nie było. Tzn. nie było ich w tradycyjnej formie. Grudzień jest miesiącem Świąt, tak więc mieliśmy kalendarz Świąteczny i kalendarz nelly HB's. Oba pokażę Wam na sam koniec, ze wszystkimi odsłoniętymi okienkami.

5 grudnia dostaliśmy takie wiadomości:
Była to zapowiedź Akademii Stardoll.

7 grudnia pojawiła się nowa kolekcja LE Decor:






Świąteczna, pastelowa, jedna z popularniejszych.

10 grudnia zaproponowano nam ofertę na stardollary:
50% więcej. Dawno już nie mieliśmy takiego doładowania, teraz dostajemy (chyba za każdym razem) zaledwie 15% więcej.

12 pojawiło się coś dla NSS - nowa kolekcja Wild Candy:
Nigdy nie byłam fanką tego sklepu. Jedyna jego zaleta to ceny w sm.

Tego dnia wprowadzono jeszcze dwie zmiany. Pierwsza zwiększała limit zarabiania sm i sp na dzień.
SS limit sp zwiększył się (chyba) o 4 sp, a NSS o 2 sp. Druga zmiana to usunięcie wymiany sm na sd.
W efekcie, mam wrażenie, że limit został zwiększony, aby gracze nie narzekali, za bardzo, na usunięcie wymian.
Dzień później pojawiła się kolejna zmiana. Mogliśmy robić zdjęcia nie tylko w swoich apartamentach, ale także w odwiedzanych.

14 grudnia zaproponowano kolejną ofertę - MEGASTAR:



17 grudnia Akademia Stardoll została "otwarta":
Od tego dnia minęło prawie 5 lat, a my wciąż nie mamy drugiego roku. Pewnie nie będziemy mieć. Nigdy. Bo tak.
Tego samego dnia pojawił się nowy moduł do apartamentu:
Oraz sklep nelly perfume:


Nie wiem czemu sklep znajduje się w kategorii "akcesoria", skoro buteleczki zdecydowanie są tylko dekoracją.

18 grudnia pojawiła się dostawa w Fantasy Hotels:

Wprowadzono też pewną zmianę na bazaarze, tj podniesiono limit sprzedaży z 500 do 600, ale wraz z tym usunięto możliwość sprzedaży rzeczy za sm. Wszystkich.
Spotkało się to z tak wielką falą protestów, że po jakimś dniu, czy dwóch, wycofano się z tego genialnego pomysłu.

20 grudnia to kolejna oferta:
Wow! Starmonety!

24 grudnia Royalty dostały taki prezent:
Tym prezentem była wiadomość, bo naszyjnik nie dotarł. Trzeba było na niego kilka dni poczekać.

27 grudnia dodano nową kolekcję nelly:



Na koniec, oba kalendarze, ze wszystkimi otwartymi okienkami:



Większość rzeczy nie warta zachodu.

7 komentarzy:

  1. Te LE decor jest takie ładne, szkoda że mało co udało mi się kupić :) wymiana sm - uważam to dziś nawet za kolosalny błąd, ale to było zbyt piękne..za kalendarzem tęsknie, ale kiedyś był znacznie lepszy i po tych gównianych hb może dobrze że już ich nie robią.

    ps. naszyjnika z royalty chyba do dzis nie mam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy Nelly weszły 5 lat temu?!
    Zanim przeczytałam Twój post,byłam pewna,że weszły,góra,dwa lata temu...

    Cola342

    OdpowiedzUsuń
  3. Oferta z dodatkowymi starmonetami, aż śmiechłam xD
    W sumie to przydałby się kolejny rok akademii... wreszcie było by co robić na tej stronce.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wtedy to się coś działo jeszcze, choćby ta akademia, a teraz to już wieje nudą na tej stronie. 50%+ to jest coś a nie to co teraz dali 15% żal.

    OdpowiedzUsuń
  5. aleksander.d - jego prezentacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Looool nie ja ją napisałem :) Ja nie przepraszam a poczucie winy jest mi obcym pojęciem. A dla osób, które dalej żyją tym szajsem oraz moim ( skromnie mówiąc ) zajebistym życiem mam rade - czas zająć sie własnym, szarym, biednym i nudnym światem, który otacza was dzień w dzień, sekunda w sekunde. Nawet mi was trochę żal. Zalecam konsultacje u dobrego specjalisty albo 21 dni obserwacji w jakimś tanim instytucie, który podejmie sie zbadania waszych mózgów o ile uda im się je zlokalizować. Pozdrawiam Oluś ♥

      Usuń
  6. To były czasy... Fajnie jest tak powspominać. Wgl jejku, trafiłam tu właśnie przez zupełny przypadek i chyba zostanę na dłużej!
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń