sobota, 15 lipca 2017

Co mamy na wakacje?

Kilka dni temu rozpoczęliśmy nową kampanię:
Osobiście mam bardzo mieszane uczucia.
Fajnie, że coś jest, ale kampania nie jest za bardzo angażująca. Zakłada szukanie morskich stworzeń i... to w zasadzie wszystko.

Poza tym najbardziej oklepany standard, czyli konkurs plus nowe tło w imprezach. Jedyną nowością jest darmowe wnętrze dla SS.

Zamiast oferty z fajnymi darmówkami jest do zdobycia jedna fryzura:
Czy coś przegapiłam? Chyba nie. Za to stardoll przegapił okazję do stworzenia fajnego gift-o-metra w tematyce kampanii.

Całe szczęście pierwszy TRIBUTE tego sezonu jest naprawdę dobrze wykonany, chociaż pojawił się bardzo późno (ponad miesiąc później niż zazwyczaj). Liczę na to, że w sezonie pojawią się jeszcze przynajmniej 3 sklepy.  Jeżeli będzie inaczej, bardzo się zawiodę.

4 komentarze:

  1. Można jeszcze dostać (ale chyba tylko superstar) darmowe wnętrze do apartamentu ;)

    Ale przyznam,że zawiodłam się trochę tą kampanią..Też liczyłam na gift-o-meter..


    Cola342

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to jestem w szoku, że za wnętrze w chatach nie trzeba płacić 5sd (jak było chociażby przy wielkanocnej okazji, czyli ostatnio)

    OdpowiedzUsuń
  3. *war flashbacks*

    na wielkanoc jeszcze takie coś było okej, wolałabym gift-o-meter. a zapomniałam, robią je teraz tylko na święta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Liczyłam na coś ciekawszego, no cóż. (dopasowanie fryzury do doll jest tragiczne)

    OdpowiedzUsuń