środa, 24 sierpnia 2016

Poziomowa rewolucja

Tak, Callie wróciła ze swoimi szmatkami i nawet (prawdopodobnie) omyłkowo dodała top za 11sm, zamiast za 11sd. Ceny wciąż nie naprawiono, bo admini maja pilniejsze sprawy na głowie. A co takiego? Blokują rzeczy dodając limit poziomu. Co zabawniejsze, najwyższe limity przypisują najmniej pożądanym rzeczom:

Całe (mniej popularne) sklepy są blokowane od poziomu:


Większość rzeczy, ma jednak niskie ograniczenie, np. od 4. poziomu, ale są też rzeczy od 1. poziomu:
Po co?



Część graczy uznała, że nowe "udoskonalenia" mają zablokować fejki, tak aby nie można było sobie przesłać rzeczy na konto główne, ale, jak już pisałam, te bardziej pożądane rzeczy mają tak niski poziom, że i tak fejki nie zostaną tym zablokowane.

Moim skromnym zdaniem to część stardollowego planu na rozwinięcie systemu poziomów. W tym momencie mam ponad 140-ty poziom i nie pamiętam kiedy, po raz ostatnio, odblokowałam coś więcej niż starmonety, czy czasami, stardollary. Admini mogą wszystkie rzeczy przypisać poziomom, ale to nie sprawi, że będziemy się cieszyć, gdy odblokujemy rzeczy, które wcześniej były dla nas dostępne.
Zastanawiam się, czy zostaną ustawione te same warunki dla wszystkich graczy odnośnie fryzur i części twarzy. Już w lutym wprowadzono je dla nowych graczy, pisałam o tym TUTAJ
Zostanie to wyrównane dla wszystkich? Będą (w końcu) nowe fryzury?
Na razie mamy tylko spoilery, które pojawiły się już jakiś czas temu:
Całość TUTAJ
Tak więc, póki co, wygląda ta niemrawo, ale, kto wie, może zespół stardoll opracował naprawdę bajeczny plan dźwignięcia tej strony? A może, po prostu, odpieprzają jakiś szajs, żeby ich nie zwolniono.

EDIT: Właśnie dostałam prezenty od stardoll, wy na pewno też:

Wygląda na to, że oprócz nowych prezentów, dostajemy też wszystko, co pierwotnie było oznaczone blokadą poziomową/starpunktową, a czego nie kupiliśmy.

17 komentarzy:

  1. Ja też właśnie nie miałam pojęcia o co chodzi. Dobrze, że 19 stron ubrań już przesłałam sobie z lewych kont

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wysyłałam, normalnie nadal bym robiła szajsowe stylizacje z ubrań z Basic :'))) Może coś się zmieni (w końcu)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz chyba ten sam model telefonu co ja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ehh stardoll, jak zawsze nic nowego, tylko "uciekawienie" starych "bajerów". A ja nadal czekam na jakąś super rewolucję
    MaryMercedes

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem trochę przerażony, bo muszę uważać na nagrody na blogu :S

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalia, co zrobiłaś że działa Ci Stardoll w telefonie? Ja jak wchodze to normalnie sie loguje itp a jak wchodze na moj apartament to mam "oh,snap! you need flash." :ccc

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz ściągnąć puffin ze sklepu play. Tam masz myszkę itp :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowe ograniczenia... jpst.it/MAJT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW odblokowali scenerie, starpunktów nabijać czas :v

      Usuń
    2. Studio stylistyczne też. Nie wierzę

      Usuń
    3. I kluby. Nie powiem, nieźle sobie admini radzą z fejkami tylko ułatwiając im nabijanie punktów, co się łączy z 12 poziomem jak i prezentami dla właścicieli :')

      Usuń
    4. Jeszcze tylko bazaar i będzie idealnie :)

      Usuń
  9. Eh, zastanawiam się, czy tylko ja jestem takim dziwakiem, że 90% rzeczy za sp mi się przyda...

    /directionerka92

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń