poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Jest nadzieja

Zdążyliśmy się już dawno przyzwyczaić, że w każdej nowej kolekcji, jeżeli już trafiały się rzeczy za sm, były one zazwyczaj najbrzydsze, najmniej przydatne (np. pasek, którego prawie nie widać, albo niepasująca do niczego torebka) i było ich maksymalnie 3 sztuki w kolekcji. Poza tym, nowe kolekcje były najczęściej kalką ubrań istniejących już w starplazie, a tendencja ta zaczęła się, gdy wprowadzono nelly.
Wydawać się mogło, że nie ma już nadziei dla graczy z mniej zasobnym portfelem.
Wprowadzenie trzech nowych sklepów, daje jednak nadzieję:
Każdy jest zupełnie inny, ale co najważniejsze, każdy zawiera sporo rzeczy za sm i wcale nie są one najbrzydszymi kąskami z kolekcji:



Co dalej? Pojawią się kolejne nowe sklepy, czy to już koniec? Kolejne kolekcje też będą zawierać tyle rzeczy za sm, czy to tylko jednorazowa akcja? Czy sklepy są zapowiedzią czegoś większego, czy na tym kończy się inwencja adminów?
P.S. Teraz poproszę o wyprzedaże i wycofanie najstarszych kolekcji ze starplazy, abym mogła, w końcu, te szmatki sprzedać.

12 komentarzy:

  1. Jak usuną BB., IT. Itd. to skutecznie pozbędą się jakichś 10% graczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o usunięcie najstarszych kolekcji/dostaw, a nie o usunięcie całych sklepów.

      Usuń
    2. W sumie wyprzedaż starych dostaw wraz z ich usunięciem każdemu dobrze by zrobiła :)

      Usuń
  2. Prawda jest taka, że gdyby te same rzeczy były za sd to pewnie połowy bym nie kupiła. Magia fioletowej waluty. Niemniej jednak, bardzo się cieszę, że admini wprowadzają te zmiany. Mam tylko nadzieję, że nie zastąpią one już kultowych sklepów, a będą tylko dodatkiem.
    Też mam nadzieję, że wyprzedaże się pojawią. W tamtym roku chyba były o tej porze. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest mi strasznie przykro, jak tak patrzę na to co sie teraz dzieje ze stardollem. Widuję coraz mniej aktywnych graczy (nwm czy ktoś też, czy to tylko ja mam takie wrażenie). Mam nadzieję, że to dopiero początek zmian. Mam też nadzieję, że w końcu zrobią coś z tym starbazaarem i fryzurami za poziomy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację. I nie, nie tylko ty masz takie uczucie. Ile dawniej było czatów? Ile osób w nich było? Ciągle pełne! A teraz? Mieszają już Polskie z Amerykańskimi (co dawniej było tylko po północy), gdyż coraz mniej z nas robi w ogóle czat!
      Nawet trudno już poznać kogoś, kto nie ma 7-13 lat :)

      Usuń
    2. Oj w ostatnim zdaniu się troszkę mylisz :) ja raczej zauważam coraz więcej dorosłych osób, którzy w większości nie mają co zrobić ze swoim życiem wylewając żale i boleści na innych w grze

      Usuń
    3. To najwyraźniej ja mam to nieszczęście spotykać samych dzieciaków :D
      Chociaż, jakby się tak głębiej zastanowić, to fakt..
      Lecz z czatami.. to już racja :)

      Usuń
    4. Dzieci również jest mnóstwo, ale co tu się dziwić? Ta gra została dla nich stworzona, ja na przykład 3 lata temu nie spotkałam osoby powyżej, załóżmy, piętnastego roku życia. Oj lata zmieniają i stronę i użytkowników :D

      Usuń
    5. Ja, w 2010 (kiedy założyłam moje konto) spotkałam niemal jedynie i samych powyżej czternastego roku życia. W wieści szesnasto-osiemnasto latków.
      Niestety, choć to gra dla dzieci, ja jednak wolałabym poznawać więcej osób powyżej piętnastki, niz poniżej trzynastki. :D

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń