piątek, 15 lipca 2016

(Nie) możesz bez tego żyć, czyli stardollowe wynalazki do przetrawienia #9

Część #8 pisałam w kwietniu, a więc wcale nie tak dawno, prawda? Nie minęło nawet pół roku :)

Dzisiejszym tematem jest "W skrócie". Pierwsza odgadła go miss_wiolaxx, tym samym wygrywa 25sd na zakupy ze swojej listy życzeń. Proszę, napisz czego sobie życzysz w komentarzu pod albumem, na moim koncie. Czekam do 20 lipca.

Teraz, nie przedłużając, zapraszam do tematu posta.
Tak więc, mała tabelka "w skrócie", znajdująca się pod prezentacją, pojawiła się tam w 2007 roku, lub nawet wcześniej. Tak wyglądała wtedy:
Obecna zawiera te same informacje. W tamtym czasie, czyli wtedy, kiedy gracze interesowali się osobami, które odwiedzali, ta ściąga z kilkoma informacjami, była bardzo pomocna do zawarcia znajomości. Dzisiaj natomiast, jest jeszcze bardziej olewana niż prezentacje. Wraz z upływem czasu zmieniano oprawę graficzną:


Tak wygląda obecnie:
Szczerze powiedziawszy, uzupełniłam ją tylko dlatego, że drażnił mnie ten koleś na zdjęciu, które wskakiwało z automatu.

W każdym razie, w pewnym momencie postanowiono nadać tabelce większe znaczenie, dobierając na podstawie informacji w niej zawartych "użytkowników z podobnymi zainteresowaniami" - jest to pasek z propozycjami znajomych, który widzi tylko właściciel konta.
O ile samo "w skrócie" oceniłabym neutralnie, bo ani mi nie przeszkadza, ani do niczego się nie przydaje, to propozycję znajomych mnie  wręcz drażnią. Na szczęście tylko wtedy, kiedy zjeżdżam na dół strony, a to robię rzadko. Być może mój stosunek to tego badziewia jest taki dlatego, iż wnerwia mnie to, że admini zajmują się tworzeniem takich żenujących aktualizacji, zamiast zająć się długą listą rzeczy, od dawna czekających na realizację.

Podpowiedź do kolejnej części: mały szczegół na stronie z transmitkami.

7 komentarzy:

  1. Ja je mam chyba niewidoczne, ale już nie pamiętam. :p

    W następnym poście będzie ranking broadcasterów, czy jak to się tam nazywa?

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja tam zwracam na to uwagę, czasem te fakty się przydają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba taka stardollowa wersja Złotych Myśli ;p
    Mnie irytuje, że w wymarzonej pracy brak "engineer", lista gwiazd jakaś taka przestarzała, a w kolorze włosów nie ma rudego (pszypadeg?). Szczerze mówiąc część okienek wypełniłam z poczuciem, że jednak nie do końca odpowiadają stanowi faktycznemu, bo trafniejszych opcji po prostu nie ma. Chyba nikt nie wpadł, że ktoś mający tutaj konto może latać po okolicy z GPSem i szukać ukrytych pudełek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E: O, znalazłam na liście ulubionych sław Gackta. Od biedy może być ;p

      Usuń
  4. Kiedyś uzupełniłam i już tak na amen zostało :P

    Co do następnego posta to może "zasugeruj nowe słowo" ?

    Pozdrawiam,Cola342 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętam jeszcze tą starą grafikę , stare czasy powracają w wspomnieniach XD

    OdpowiedzUsuń
  6. To ktokolwiek jeszcze zwraca uwagę na te fakty?

    Myslę, że chodzi o "mini zakładkę" Friends Feed

    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń