poniedziałek, 25 lipca 2016

7 lat

Dzisiaj mija 7 lat, jak gram w stardoll. Osiągnięcie na tą okazję odblokowałam 2 dni temu (widać stardoll nie uznaje lat przestępnych):
Kiedy zakładałam konto, nie myślałam, że będę z niego korzystać tak długo. Właściwie jestem tutaj z przyzwyczajenia, bo stardoll, niestety, się nie rozwija, a cofa w rozwoju.

Z okazji mych 7 urodzin (a właściwie urodzin mojej lalki) chciałabym życzyć sobie udoskonalenia starbazaaru, wprowadzenia nowych elementów twarzy lalki i dodania nowych fryzur na kolejnych poziomach (można wprowadzać stopniowo, jestem cierpliwa). Pozwolę sobie wysłać swe życzenia w internet, mając nadzieję, że zostaną spełnione, nim osiągnę 200 poziom.

18 komentarzy:

  1. Bo na pewno napisanie o tym na blogu coś da xd
    Gratuluję i życzę dalszej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są tylko moje życzenia. Mam prawo do trzech :D

      Usuń
    2. Tak, bo autorka na pewno napisała to specjalnie bo myśli, że cała ekipa Stardoll tu za chwilę zajrzy i spełni te życzenia...

      Usuń
    3. Tak, bo autorka na pewno napisała to specjalnie bo myśli, że cała ekipa Stardoll tu za chwilę zajrzy i spełni te życzenia...

      Usuń
  2. Kolejnych 7 lat życzę i by twe życzenia się spełniły :)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
  3. mi za miesiąc wybije 10lat, ale statuetkę już otrzymałam nie wiem czemu. Wszystkiego dobrego! ja bym to chciała tylko jedno.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Widocznie stardoll zakrzywia czasoprzestrzeń.

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę znalezienia jakichś pozytywów w tej grze bo mam wrażenie, że Tobie się tu nic nie podoba. Aż tak źle to chyba na tym SD nie jest... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę znalezienia jakichś pozytywów w tej grze bo mam wrażenie, że Tobie się tu nic nie podoba. Aż tak źle to chyba na tym SD nie jest... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ostatnio powiewa nudą i nieudolnością, ale wciąż mam nadzieję.

      Usuń
  6. Gratuluję. Ja na SD jestem dopiero 5lat

    OdpowiedzUsuń
  7. Lol, dostałam dziś statuetkę na 10 lat członkostwa a dołączyłam 2006-11-14 xDD

    OdpowiedzUsuń