wtorek, 22 marca 2016

Wielkanoc na stardoll

Szczerze powiedziawszy wyczekiwałam tego Wielkanocnego/wiosennego świętowania, ponieważ zazwyczaj było na co czekać. Teraz, w sumie, też jest całkiem nieźle.
Co dwa dni możemy wybrać się na poszukiwanie jajek, w których znajdują się prezenty. Pierwsze znajdziemy w salonie piękności, a w nim to:



Zwykli gracze mogą jeszcze wziąć udział w konkursie na projekt jajka, SS mogą urządzić specjalną imprezę, ale to, co jest najciekawsze/najfajniejsze można dostać dopiero po doładowaniu SS:
Poza jest dostarczana do apartamentu w trzech tonacjach skóry. Mi kończyło się już SS, więc skorzystałam z doładowania. Szkoda, że oprócz pozy nie dodano nic więcej, coś bardziej w stylu doładowania PASS, bo na to najbardziej liczyłam. Czyżby stardoll zupełnie o nim zapomniał? Już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio zaprezentowano nam taką ofertę.

4 komentarze:

  1. ow, a ja miałam juz nie ładować XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Achhhhhhh..... Liczyłam na więcej stardolarów lub jakieś lepsze prezenty w doładowaniu. :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Doładowałam ;-; a mialam nie wydawać tyle kasy...

    OdpowiedzUsuń