środa, 9 marca 2016

A może by tak przeczytać prezentacje #2

Nie lubię wstępów, więc od razu zaproszę was od oglądania perełek, na które udało mi się trafić:

Nawet nie zdajemy sobie sprawę, jakie dramaty rozgrywają się każdego dnia na stardoll.  Nie mieć swojej miłości w wieku 14 lat?! Masakra. Jeszcze 2 lata i Maja zostanie starą panną.
"You speak english, I don't"
Nie wiem, czy to tylko tak dla beki, ale jeżeli tak to udało się.


Cóż... to już na pewno jest dla beki, ale fascynuje mnie rozwój tej "opowieści" i z chęcią przeczytałabym ciąg dalszy.
I tak powiedziałeś zbyt dużo...
I po co to wszystko? To było zwyczajnie żenujące.

Na ostatnią prezentację naprowadziła mnie _E_L_I_Z_A_
.
.
.
.
.
.
.
.



10 komentarzy:

  1. osognoc XDDDDDDDDDDDDD [*] mam nadzieję, że będzie więcej takich postów
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też śmiechłam z tego :D nawewt do takich "geniuszy" stardollowych dotarła zła sława naszego kochaniutkiego miszelka... :/

      Usuń
  2. Czuję, że dobrze zrobiłam polecając ci tą prezentacje :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mogę powiedzieć to prezentacja kalosz4. Mam ją w znajomych ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Omujboru, mam 20 lat i nie spotkałam jeszcze miłości życia, na dodatek mam kota, UMRĘ SAMOTNIE.
    To ostatnie brzmi jak słaba copypasta. Pewnie i tak "ale ją mam dyslekcje!!!!" "piszem na sybko z telefonó!!!11"

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha XD Więc jestem starą panną ;')

    OdpowiedzUsuń