poniedziałek, 19 października 2015

Worst #16

Od jakiegoś czasu każdemu nowemu postowi z serii "worst" towarzyszy durna historyjka. Historyjki się skończyły. Kolejne byłyby coraz bardziej naciągane, aż w końcu stałyby się zwyczajnie żenujące.

Tak więc zapraszam na normalny "worst".
 Taka modliszka.
 Nadęty brudasek. 
 Nieboszczka.
 Afrodyta. 


 Mam nadzieję, że się najadłaś. 
 ...
 Mi też byłoby przykro...
 Aż się dziwię, ze nie ma lizaka w ustach.
 Fryzura z odpadków.
 Stardoll cię wyniszcza, dziewczyno.
 A ty, z kolei, kwitniesz.
 Kolejnej jest bardzo przykro. Nie dziwię się.
 Nie wiem, co to jest, to na środku twarzy.
 Kolejny robaczek do kolekcji.
 Czuję tak wielki dyskomfort patrząc na tą lalkę...
 W tym przypadku również. 
 Tutaj także.
 Nie patrz tak na mnie.
 Ty też.
 A ty jeszcze coś widzisz?
 Ty na pewno nie.
 Czysta masakra.
 Zastanawiam się, kto rozpoczął modę na włosy za łysą głową.
Jadę wam wpie**olić.

5 komentarzy:

  1. Ten ostatni mnie rozwalił :D
    AGUSIABB11

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ostatnia to chyba z Flinstone'ów xD za to "nieboszczka" całkiem ciekawa, tylko trochę przesadzona. Co nie zmienia faktu, że gdyby ją trochę "unaturalnić" (istnieje takie słowo?), to zaczęłaby się wyróżniać na plus.
    ~majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy ostatnim padłam ze śmiechu xD
    Funny...

    OdpowiedzUsuń