niedziela, 25 października 2015

Kalendarium: grudzień 2011

Witam, witam :)
Nie wiem, jak u was, ale mi się już udziela nastrój Świąteczny i zaczęłam maltretować Last Christmas.

Dzisiaj zobaczymy jak wyglądał na stardoll grudzień 2011.

Już 1 grudnia dostaliśmy 2 kalendarze:


Taki nastrojowy jest ten pierwszy :)
Troszkę później niż normalnie pojawiła się zapowiedź HotBuys:
Jak się okazało HB'sów w tamtym miesiącu miało być 31 (czyli tak, jak w kalendarzu), a zapowiedzi dostawaliśmy na raty. Ta powyższa była "ogólna". A tak prezentowały się HB's od 1 do 8 grudnia:
Jak widać 2 rzeczy ukryte były pod pytajnikami.



2 grudnia dotarła dostawa do sklepu Sunny Bunny:
5 grudnia pojawiła się nowa kolekcja LE. Nie miała nic wspólnego ze Świętami:



Nie zachwyciła.
Tego samego dnia pojawiła się ukryta kolekcja Rebecca Bonbon:
Sporo kontrowersji wywołała ta sukienka:

6 grudnia dostaliśmy kolejną ukrytą kolekcję - Doll Space:

Dzień później wprowadzono pierwszy sklep z serii Świąteczne TRIBUTE - Dior:


Szczerze powiedziawszy nie podobał mi się żaden świąteczny TRIBUTE, ale byłam zakupoholiczką, więc z każdego sklepu "musiałam" coś kupić.
HB's od 9 do 16 grudnia:
9 grudnia pojawiła się oferta Megastar:
Generalnie, taka oferta pojawia się co roku. Jeżeli więc macie możliwość z niej skorzystać, to polecam. Opłaca się bardziej niż wszystkie inne w ciągu roku, chociaż, oczywiście, jednorazowy wydatek jest spory.
10 grudnia dotarła Świąteczna kolekcja do sklepu Film Theory:

Oraz mini ukryta kolekcja Monster High:
13 grudnia wprowadzono nową kolekcję Opulence;

Pojawiła się też taka zapowiedź:
Szczerze powiedziawszy, od początku zakładałam, że będzie to nowy apartament do kupienia.
14 grudnia i kolejny TRIBUTE, tym razem DVF:


Następnego dnia zimowy apartament Alpine Chalet został już wprowadzony do sprzedaży:

Wraz z nim sklep - Winter Peak. Dostępny tylko dla osób, które zakupiły Alpine Chalet:



HB's od 17 do 24 grudnia:
19 grudnia wprowadzono nowy sklep Apres-Ski:



20 grudnia stardoll uaktualnił swoją wersję na fb. Teraz za logowanie dostawaliśmy sm i czasem sd:

Dzień później na stardoll pojawiły się choinki:
Oraz Gucci TRIBUTE:


23 grudnia dotarła dostawa do Other World;

Zrobiono promocję na apartamenty;
Pojawiła się także nowa ukryta kolekcja D-Signed:
HB's od 25 do 31 grudnia:
Na sam okres Świąteczny stardoll miał "wolne". Mogliśmy jednak zobaczyć jak wyglądają Święta u nich w biurze:
27 grudnia wprowadzono nową kolekcję VOILE:


Dzień później pojawia się nowa kolekcja w sklepie Pop Shop:

Tu już robi się Sylwestrowo.
Tego dnia wprowadzono też zmianę istotną dla projektantów.
Mogliśmy już głosować na projekty we wszystkich dostępnych kategoriach, a nie tak jak wcześniej - tylko na ubrania:

4 komentarze:

  1. Mnie też naszło na święta i cały czas śpiewam kolędy oraz mam już wybrane co chce na gwiazdke xD Dużo się działo kiedyś, ale ciuchy mi się nie podobają z każdego sklepu, mogłabym ze 3 ciuchy tylko kupić :)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ja to klimat świąt czuję już od września xD Wiem co chcę na święta, z resztą ja już w styczniu to wiem xd. Bardzo dużo się kiedyś działo, i były dosyć ładne ubrania. Najbardziej podobały mi się rzeczy z Gucci Tribute :)
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń