niedziela, 4 maja 2014

Kalendarium: sierpień 2009

Pora kontynuować naszą wyprawę w czasie, dotarliśmy już do sierpnia 2009 roku. Na początek, jak zawsze, pokażę wam HB's:
Dział designu w tym czasie składał się z ubrań i mebli, oczywiście ubrania były dużo popularniejsze. 4 sierpnia stardoll dodał nowy wzór (cena albo była błędem albo taką powitalną promocją) i nowe kolory:

Jak widzicie opcje studia były zawarte w formie katalogu/zeszytu. Bardzo lubiłam ten wygląd, naprawdę miało się wrażenie jakby się pracowało nad projektem ubrania. Obecny styl wydaje mi się być dość sztuczny, chociaż przejrzysty.
5 sierpnia pojawił się nowy wygląd strony zwycięzców. Po kliknięciu na okładkę magazynu widzieliśmy to:
 Prosty, ale bardzo przyjemny, przejrzysty wygląd. CG wygrywała 25 stardollarów. Niestety nie wiem, czy obecnie wciąż obowiązuje nagroda pieniężna.
Tutaj strona z konkursami (też nowy wygląd):
8 sierpnia na stronie głównej pojawiły się dwie nowości:
Nowe rzeczy i świeżo zalogowani gracze.
Tego samego dnia stardoll ujawnia nowy motyw przewodni w stardoll'owej modzie:
Dzięki temu wiedzieliśmy, jakiego rodzaju ubrań i mebli możemy się w najbliższym czasie spodziewać.
12 sierpnia kontynuacja:
16 sierpnia stardoll postanowił trochę namieszać nam w szafach, zmieniając wygląd pewnej spódniczki:
To nie jedyny raz, kiedy po dodaniu rzeczy do starplazy zmieniła ona swój wygląd i nie podano ku temu żadnego powodu. Zmiana, moim zdaniem, jest na gorsze.
17 sierpnia na stardoll pojawiła się nowa gra:
Kolejna gra do Graj&Zarabiaj, tym razem nawiązująca do zbliżającego się roku szkolnego.

18 sierpnia - nowy sklep:
Pamiętam ubrania, ale samego sklepu nie. Nie jestem pewna, czy był on ukryty, wydaje mi się, że nie (ale, oczywiście mogę się mylić). Straszny sklep.
19 sierpnia kontynuacja "szkolengo" stylu:
Tego samego dnia pojawiły się limitowane (czasowo) torebki:
Osobiście posiadam jedną, chociaż kupiłam ją dużo później na bazaarze.
Następnego dnia dodano specjalną "witrynę" z torebkami:
Z tego, co pamiętam, torebi były dostępne przez tydzień.
24 sierpnia pojawił się sklep, który na 100% był ukryty. Black Star od Avril Lavigne:
Sklep promował nowe perfumy piosenkarki (dzięki specjalnemu linkowi można było zdobyć próbkę tych perfum - ja tak zrobiłam). Ubrania były tanie i żadna rzecz nie była zarezerwowana tylko dla SS. Niestety nie da się ich sprzedawać.
25 sierpnia mieliśmy mały błąd związany z pojawieniem się nowego HB's:
Nie pierwszy i nie ostatni raz.
31 sierpnia znowu zobaczyliśmy reklamę Miss Sixty:
Chociaż na reklamie pojawia się ten strój kąpielowy, to do sklepu już on nie trafił...

W sierpniu była też pewna akcja z oszustem:
Podobno też użytkownik dawał darmowe stardollary, za podaniem hasła, oczywiście. Konto szybko zostało usunięte.
Na koniec trochę stylu. Chociaż większość graczy pływała w kiczu (w tym ja), niektórzy potrafili zrobić właściwy użytek z ubrań (i mebli):

3 komentarze:

  1. Ja na stardoll pojawiłam się chyba 2008 ale nie wczówałałam się za bardzo. Konto które wtedy miałam ukradli mi i zrobiłam przerwę na rok. Trzy dni temu kupiłam spodenki hb za 11sd (w bazarze ich nie spotkałam, a hak już ceny wysokie) od koleżanki. Złodzieje na stardoll jak byli, tak będą, nikt tego nie zmieni. Miesiąc nawet ciekawy, pamiętam że jak wróciłam na sd bardzo chciałam mieć sukienki z moxie girls i avril lavigne. Wcześniej administracji reagowali na to co się działo na stardoll, a teraz szkoda gadać. Post jak zwykle fajny. Czekam na kolejny :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! :) Bardzo ciekawy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. eee ta stylka jest niezła XD

    OdpowiedzUsuń