środa, 19 marca 2014

Jak się bawić to z głową, szkoda tylko, że bez ciała...

Dzisiaj dostałam informację od kasiaszulc12 o dość nietypowym koncie: CheapWigs.

Wiemy, że na stardoll są różne przekręty, w tym przypadku mam wrażenie, że konto założył jakiś haker-grafik, który trochę pozmieniał kody i lalka wygląda tak:
Jest głowa, nie ma ciała (da się dostrzec tylko 2 mała punkty poniżej). Tak wygląda w salonie piękności:

Również lewituje, w 2008 roku tak wyglądała głowa lalki testującej kosmetyki w starplazie (sama twarz bez szyi). Fryzura nie jest obecnie dostępna na stardoll, ale wydaje mi się (nie jestem na 100% pewna), że jest to jedna z tych starych, które stardoll z jakiegoś powodu usunął.
Teraz zdjęcia:
Również są nietypowe, jak na stardoll.
Przeglądają komentarze zauważyłam, że na początku (konto założone w grudniu) odwiedzający szokowali się wyglądem lalki, później skoncentrowali się na kasie. Jakiej kasie?
Pisane łamanym angielskim. W skrócie chodzi o to, że jeżeli zarezerwuje się na to konto jakąś rzecz za 100sd (ale tylko jedną) to właściciel konta ją kupi.
Nie jestem w stanie potwierdzić, czy tak jest w rzeczywistości, ponieważ w KG nie ma podziękowań, szafa jest pusta, torby nie rozpakowane, a kiedy chcę mimo wszystko przejrzeć szafę, ubrania się nie ładują:
Postanowiłam sama coś zarezerwować na to konto i na razie czekam.

Na koniec: tak wygląda jej lalka zapisana w moim albumie:
Też sama głowa.
Dlaczego twierdzę, że jest to haker? Grafik, czy osoba zajmująca się projektowaniem strony mogłaby tak pozmieniać kody by lalka nie miała ciała, ale skąd ta osoba ma kasę na rozdawanie innym? Jakie zmiany tacy hakerzy są w stanie wnieść do gry niezauważenie?
Stardoll robi się coraz bardziej niebezpieczny i oczywiście nikt na tym nie panuje.

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe. Oczywiscie to logiczne, ze mozna robic wiele przekretow na stronach internetowych, wkoncu stworzyli to ludzie, ale cos takiego zawsze bedzie mnie zadziwiac :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście fryzura dawno była na stardoll, ale teraz nie mg jej znaleźć w salonie O.o, a co do tego 'hackera' to bardzo podejrzane... :C
    kruha

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę mnie to przeraża xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zarezerwować te 100sd, ale boję się, że zostanę okradziona, czy coś. Z takimi osobami nigdy nie wiadomo...

    Sillybiedroncia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę coś takiego o.OI

    OdpowiedzUsuń