środa, 18 września 2013

Kalendarium: wiosna 2008 na stardoll

Trochę czasu minęło od ostatniego posta z historii stardoll. Teraz zobaczymy jak wyglądała gra wiosną 2008 roku.
Zaczniemy od marcowych HB's:
Co my tu mamy? Widać sukienkę z DKNY, a więc musiała być nowa kolekcja, już trzecia:


Po raz kolejny bardzo tanie rzeczy, a część z nich dostępna dla wszystkich. Po jakimś miesiącu sklep został nieco rozbudowany. Rzeczy, które widzimy powyżej zostały przeniesione na prawą stronę i doszły nowe:
Pojawiło się też kolejne piętro:
Niektórzy twierdzą, że to już zupełnie inna kolekcja, jednak ja trzymam się opinii dziewczyny, która mówi, że to po prostu jej druga część.
Na przełomie marca i kwietnia na stardoll pojawił się nowy sklep, promujący film "Wyspa Nim":
Ciuchy były mega tanie. Niestety teraz nie da się ich sprzedawać na bazaarze, a gdyby się dało to z całą pewności tylko za sm. W prawym górnym roku jest miejsce na kod. Po wpisaniu "adventure" dostawało się fokę i 10sd.

Zerknijmy teraz na zakup stardollarów:
Trudno do końca określić wiek tego scanu. Wydaje mi się, że jest on może nawet z 2006 roku, ale na dole jest "03/2008", dlatego umieściłam go tutaj.

Kwietniowe HB's:
Wiosną pojawiły się też nowe rzeczy w Stuff by Hillary Duff:
Okropne okropności.

Jak już chyba wcześniej wspominałam, kiedy udało nam się sprzedać coś na bazaarze, dostawaliśmy wiadomość, tak ona wyglądała:
Teraz majowe HB's:
Znalazło się tutaj kilka cennych rzeczy, ale nie takich, za którymi szaleją miliony.
Oto, jak w maju wyglądał salon piękności:
Jeszcze długo po tym mieliśmy osobny widok na ciało i na twarz.

Na dzisiaj to tyle. W następnym poście z cyklu opiszę lato 2008, które na stardoll było bardzo gorące :)

2 komentarze:

  1. Aż ciężko mi uwierzyć jak stardoll się zmienił. Pamiętam, że kiedy zmienili całkiem tło strony usunęłam konto, bo już nie było tego mocnego różu. :D
    A ceny jak marzenie, fakt, że ubrań wtedy i teraz nie można porównać...

    OdpowiedzUsuń