środa, 23 października 2019

Wszystkie zbrodnie najnowszej kolekcji CP


- kolekcja jest brzydka
- buty z czwartego manekina pochodzą ze sklepu ANTIDOTE, a kolekcje limitowane nie powinny pojawiać się w lumpeksie Callie
- spódnica BASIC jest za stardollary
- na piątym manekinie jest sukienka, która była darmówką, teraz kosztuje 13sd
- rajstopy i buty z pierwszego manekina były wcześniej za starmonety (do tego w cenach ok. 20sm), teraz kosztują 11sd i 5sd
- buty z trzeciego manekina kosztują 122sd, bo stardoll nie ogarnia własnej kuwety
- torebka z trzeciego manekina miała być limitowana i gdy pierwszy raz pojawiła się w starplazie stardoll zadeklarował, że nigdy nie powróci, co nie przeszkodziło jej trafić do conajmniej dwóch kolekcji CP, poprzednio w cenie ok. 60sm, teraz za 46sd
- generalnie dramat
- Callie na stos (akurat pasuje do tematyki zbliżającego się Halloween)

5 komentarzy:

  1. Aż weszłam specjalnie tu, żeby zobaczyć czy to jakoś skomentowałaś czy tylko ja mam jakiś ERROR. Buty za 135sd? w outlecie? XDXDXD cośim sie mocno pojebało, ciekawa jestem czy zmienią czy będą w to brnąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te różowe buty ohydki z pierwszego manekina mam nadal, one były chyba za darmo przy zakładaniu konta 10 lat temu

      Usuń
  2. Jedyne właśnie co mi się spodobało to buty z trzeciego manekina i moje oczy wyszły z orbit jak zobaczyłam ile kosztują. maakra jakaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jeszcze śmieśniejsze, to to, że buty z pierwszego manekina nadal można wyszukać w katalogu zaznaczając kolor różowy i starmonety, i możemy je kupić za mniej niż 10sm :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. W sklepie kolekcja ma błędną nazwę (Colorless, nr 83) a powinno być Think Pink nr 118. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń