poniedziałek, 6 maja 2019

Nowy gift-o-meter

Z okazji Ramadanu pojawił się gift-o-meter:
Rzeczy całkiem fajne, a jakby nawet nie były fajne, to lepszy gift-o-meter niż kolejne poszukiwanie dziwnych rzeczy na stardoll. Z drugiej strony, zawsze gdy pojawia się nowy, przypominam sobie o tych wszystkich rzeczach z poprzednich gift-o-metrów. Ile bym dała aby można je było sprzedawać...
W każdym razie, ten będzie dostępny niemal miesiąc, a do wydania jest zaledwie 300sd. Ja już zapełniłam większość, a wybrałam się na zakupy tylko do WoW, gdzie nowa kolekcja jest warta polecenia.

W zakładce konkursy jest jeszcze quiz, za wzięcie udziału czeka taki prezent:
Mnie się nie przyda.

6 komentarzy:

  1. Czy to bluzki w 10 zestawie dostaje się taką długą pelerynę?
    (Wydaje mi się, że to look Melissy McCarthy z Oscarów)
    No i szkoda, że dali to po tej 3 majowej promocji:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stardoll promocje się nie kumulują, zawsze jest promocja po promocji. Mnie zdziwiło, że nowa kolekcja LE DECOR załapała się na -30%.

      Usuń
    2. Same. Zwłaszcza, że w wiadomości o promocjach była notka, że nie dotyczy to limitowanych kolekcji xD

      Usuń
  2. Mnie się podoba ten gift-o-meter. Może rzeczy nie są w moim stylu, ale wykonane są naprawę super (a zazwyczaj są tragiczne)
    Ktoś wie może dlaczego odebrano mi Royalty? Bo ja od kilku lat tam byłam to nie mam pojęcia jak to działa :/

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odebrano Ci? Ciekawe.
      Jeżeli w zakładce "moje konto" nie jest napisane ile dni brakuje Ci do Royalty to musi być błąd i trzeba napisać do adminów. Ja miałam taką akcję na innym koncie po kupieniu SS, gdy moja transakcja utknęła w połowie i musiałam się kontaktować w tej sprawie (wszystko trwało tydzień).

      Usuń
    2. Dzięki! Z moją też był problem właśnie (i też tydzień czekałam)

      Usuń