poniedziałek, 9 października 2017

Prezenty z okazji...?

Dostałam dzisiaj takie prezenty:
Nie ma wątpliwości, że mają one coś wspólnego z MSW. Czy są one za oddanie głosu? Czy tak po prostu? Nie mam pojęcia, jednak nie ulega wątpliwości, że są one dużo ładniejsze od prezentów "startowych" w MSW.

Stardoll w ogóle ma ostatnio nastrój na obdarowywanie nas prezentami. Royalty dostają teraz co miesięczne prezenty.
Jest to, oczywiście, spowodowane skargami i narzekaniami Royalty na brak, już dawno obiecywanych podarunków, a także innych deklarowanych przywilejów.
Jak dla mnie, każda taka akcja  jest fajna, ale wciąż mam nadzieję zobaczyć większe zmiany w całej grze.

2 komentarze:

  1. te prezenty dla royalty bolą z powodu bycia recolorami

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka nie jest taka zła. W sumie to żałuję, że jej nie mam. ;p
    Oby więcej takich giftów, bo od dawna nic nie było..

    OdpowiedzUsuń