wtorek, 6 września 2016

MSW 2016

Kolejny konkurs MSW 2016 właśnie się rozpoczął. Nagrody są bardzo ubogie.

Nie będę tutaj nawet ich streszczać. Pozwoliłam sobie tylko powyżej zamieścić zdjęcia sukienek dla zwycięzców. W każdym razie, i tak wiemy, że nie o te nagrody tu chodzi, tylko o fejm.

Tegoroczne prezenty są wyjątkowo ładne, szczególnie torebka:


Natomiast gratisy do doładowań - żenujące:

Już chyba lepsze jest +10%
Wzrosły też ceny transmit, a szalony tłum spamerów właśnie wylał się na nasze stardollowe "ulice".

Cały konkurs powinien zakończyć się jeszcze w tym miesiącu. To dość szybko, biorąc pod uwagę, że pierwszy zakończył się w okolicach grudnia...

A wy jak? Bierzecie udział? Wysyłacie transmity? Spamujecie? Zamykacie KG?

6 komentarzy:

  1. Nagrody... Pls, przecież na same transmitki trzeba wydać jakieś 5-6 razy więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie o to chodzi. Z konkursem CG jest przecież tak samo :)

      Usuń
  2. Nie trudno jest to skwitować jednym słowem - żenada...

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże
    Mnie całe szczęscie nie zalała fala spamu, ale boję się kogokolwiek odwiedzić:')

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie biorę udziału. Nie wysyłam, nie spamuję. Nie zamykam KG (nie jestem jakiś przewrażliwiony jeśli chodzi o spam jak to niektórzy, jeśli ktoś coś napisze to albo pójdę zagłosować albo nie i usunę spam albo zostawię i tyle).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie biorę udziału. Nie wysyłam, nie spamuję. Nie zamykam KG (nie jestem jakiś przewrażliwiony jeśli chodzi o spam jak to niektórzy, jeśli ktoś coś napisze to albo pójdę zagłosować albo nie i usunę spam albo zostawię i tyle).

    OdpowiedzUsuń