środa, 14 września 2016

A może by tak przeczytać prezentacje #5

Po ponad 3 miesiącach mam dla Was kolejną porcję prezentacji. Pomimo, iż jesteśmy w trakcie trwania kampanii MSW, wybrane przeze mnie prezentacje nie są w tej tematyce. Szczerze powiedziawszy, większość zebrałam jeszcze przed rozpoczęciem MSW.




Najważniejsze informacje: dziewczynka ma 11 lat i jest wolna, czyli poszukuje partnera. W jakim innym celu miała by nas informować o tym, iż jest singielką? Ten stan jest przecież tak nietypowy dla osoby w tym wieku, prawda?


Każdy powód, dla którego ktoś miałby oddać na Ciebie głos, jest dobry.



Rozwój tej historii jest niezwykle fascynujący. Dla takich dzieł literackich warto czytać prezentacje.



Nastolatka - starter pack.


Kolejna prezentacja to jedna z takich, które służyć mogą za lekturę na nudne wieczory. O ile lubimy masę cytatów i obrazków.
Tutaj nie doczytacie się zbyt dużo (szkoda oczu) - zbyt duże pomniejszenie, ale nie o treść, a o długość mi chodzi:







Koniec :)

3 komentarze:

  1. Omg płakłam xD Ostatnia idealnie opisuje lata 2012-13-14, kiedy emo było powszechne u ludzi jak i dzisiaj styl tumblr

    OdpowiedzUsuń