czwartek, 5 czerwca 2014

Nowy konkurs na stardoll

Może nie zauważyliście, ale stardoll dodał właśnie nowy konkurs. Co w tym takiego dziwnego?

Wygrać można realną torebkę, nie pikselową. I to nie zwykłą torebkę, ale marki Mark Jacobs. To pierwszy taki konkurs, w którym nagroda jest tak dużo warta (pomiajając konkurs MSW). Za drugie miejsce jest markowe lusterko i pióro, a za trzecie markowy breloczek do kluczy.

By wziąć udział w konkursie trzeba wykonać scenerię do 8 czerwca.
Ale co z tego ma stardoll?
W konkursie wziąć mogą tylko Royalty i SS.
Widocznie "zwykłe" oferty zachęcające do kupna SS nie przynoszą spodziewanego rezultatu. W każdym razie ja mam zamiar wziąć udział i spodziewam się, że takich konkursów będzie więcej.

EDIT: Takie "małe" niedopatrzenie z mojej strony. Aby wciąć udział trzeba jeszcze DODATKOWO dokupić w tym terminie SS lub sd. Cóż, jednego i drugiego mam w tej chwili pod dostatkiem więc sorry stardoll.

5 komentarzy:

  1. Żeby wziąć udział trzeba też kupić sd. Torebka świetna i fajnie byłoby wygrać, ale ta jasne... Ciekawe czy z MSW dziewczyny dostały swoje nagrody rzeczowe. Jednak i tak zamierzałam kupić ss albo sd (nowe tribute i wgl) więc może wezmę udział, ale nie liczę na cud ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc to według mnie to tylko kolejny sposób na wyłudzenie od graczy pieniędzy. Admini tylko na tym konkursie tylko zarobią. Nie dość, że sami zafundujemy wybranej osobie torebkę to jeszcze nieźle nabijemy im portfel. A tak na marginesie to oświećcie mnie, jak duże jest prawdopodobieństwo, że spośród 40 tysięcy osób ze statusem royalty zostaniecie wylosowani właśnie wy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z komentarzami wyżej. Alee.. fajnie że zrobili ten konkurs, przynajmniej coś się dzieje na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń