wtorek, 7 stycznia 2014

Prześladowca

Kto? Stardoll ze swoją mega limitowaną czasowo ofertą:
Na swoim głównym koncie oferta mi się nie pojawia (bo skorzystałam z Platinium i PASS), ale na każdym innym koncie (a mam ich kilka) owszem. Na początku pomyślałam, że oferta jest spoko, w końcu ma trwać tylko godzinę. Ta godzina jest jednak wyjątkowo długa bo trwa już... pół miesiąca. Nie ważne, czy z niej skorzystasz, czy nie, ona nadal tam będzie, nawet sekundę po tym, jak za nią zapłaciłeś, ciągle się odlicza fikcyjny czas, ciągle i ciągle...
Prześladuje mnie za każdym razem gdy się loguję. Chcę sobie otworzyć paczkę ze starmonetami, ale zamiast na paczkę klikam na ofertę, która pojawia się nagle i zasłania cały ekran. Stardoll, odwal się!
Poza tym 15% to skąpstwo straszne.
I wnerwia mnie już ta lalka z tej reklamy. Wygląda jak modelka reklamująca proszek do prania, zawsze uśmiechnięta, jakby czyste ubranie było dla niej życiowym spełnieniem.

P.S. Zapraszam na ask'a. Jak macie jakieś sugestie to piszcie śmiało.


8 komentarzy:

  1. Hahaha, ostatnie zdanie o proszku ♥
    W sumie to dziwiłam dlaczego innym się pojawia,a mi nie, ale teraz już wiem. Chociaż to w sumie dobrze, że jej nie widzę. Nie znoszę takiego naciągactwa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Odlicza się fikcyjny czas? Podobnie jak w "Pokój 1408" - co do tej oferty, to prawda. W pewnej chwili chciałam nawet z niej skorzystać "na odczepkę". Wykupiłam jednak zwykłe SS i ten stardollowy prześladowca sobie odpuścił.

      Usuń
  3. Też cały czas mam tą ofertę, co się zaloguję to zaraz wyskakuje na cały ekran. Nawet wykupienie zwykłego ss nie pomogło. Cóż za pazerność adminów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też to denerwuje, jest po czasie, a reklama pojawia się ponownie i znów zaczyna się odliczanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tez to denerwuje, szczególnie że wykupiłam już 2 razy ss.
    natala2476 pzdr.

    OdpowiedzUsuń