środa, 6 lutego 2019

Wooz na chwilkę

Kiedy zobaczyłam reklamę WoozWorld na stardoll, przypomniała mi się od razu moja nimi seria, o grach podobnych do stardoll:

Od razu zaczęłam się zastanawiać, czy gra nie należy do stardoll i jest nowym dziełem zespołu, tak jak wcześniejsze aplikacje, ale jednak jest inaczej. Woozworld istnieje od 2009 roku i została założona w Kanadzie.
Tak więc mamy współpracę. Stardoll chce przyciągnąć do drugiej gry graczy poprzez konkursy z nagrodami:
Widać, że adminom zależy, skoro tekst jest po polsku.



Po wykonaniu pierwszego zadania dostałam wnętrze. Mam nadzieję, że kolejne nie będą wymagać ode mnie grania w Wooz, bo dla mnie to straszna nuda. W każdym razie oto wnętrze:
A tutaj podgląd na wszystkie konkursy:
Jedną z nagród ma być też wybór dowolnej rzeczy (nawet limitowanej), jeżeli jest ona na usuniętym koncie - to już drugi raz, gdy pojawia się taka propozycja nagrody.

Stardoll się wyjątkowo przyłożył do tej kampanii. Początkowo myślałam, że jest to może wymienne sponsorowanie, ale nie znalazłam na Wooz niczego promującego stardoll. Tak więc, w tym przypadku chodzi po prostu o pieniądze. Większość osób i tak założy konto tylko dla nagród, a później o nim zapomni - ja będę jedną z nich.

6 komentarzy:

  1. Zastanawia mnie jedno, jakiś czas temu na Instagramie admini pytali co chcielibyśmy dostać. Czy ten niebieski komplet Lady Gagi jest jedyną rzeczą którą dostaniemy? Napisane jest, że najbardziej byli o to proszeni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że komplet Gagi będzie nagrodą typu "dostają wszyscy, którzy wezmą udział w konkursie".

      Usuń
  2. Lol chyba dolacze do tej zabawy,tylko z ciekawosci xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie mozna dodac Callie do znajomych?XD ta gra jest tak beznadziejna i nieuporzadkowana,ze wcale mnie ta mala liczba graczy nie dziwi 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie pamiętam, sprawdzałam chyba czy ktoś na yt nie nagrał jakiegoś poradnika :D

      Usuń
    2. Juz mam ją dodana xd na czym xo chyba mialo byc mapka trzeba znalezc w wyszukiwarce Callie i po prostu odwiedzic jej pokoj,oczywiscie dodac do znajomych XDDD ta gra ssie,dziwne ze to istnieje 😂😂😂

      Usuń