wtorek, 22 maja 2018

Cały misterny plan...

Przetrzymywanie limitowanych kolekcji w starplazie, nie pozwalanie na ich sprzedaż. Oficjalnie miało to zwiększyć wartość tych rzeczy (oczywiście efekt był odwrotny - ja w tym momencie, nie chcę przynajmniej połowy tego, co chciałam zdobyć na początku), tak naprawdę admini liczyli na wzrost sprzedaży doładowań, ale chyba coś nie pykło, bo dzisiaj WSZYSTKIE zaległe kolekcje trafiły na starbazaar:

W ogóle ostatnio stardoll zdaje się zmieniać taktykę. Wystarczy wspomnieć, że oferował PRAWDZIWE darmowe dni SS (z bazaarem):
Nie skorzystałam bo Stylista ssie.



Niestety dodatki do doładowań to wciąż tylko zawrotne 15%, a najnowszy sklep w starplazie powala cenami.
Może to i fajnie, że kwiatki i drzewka można kupić oddzielnie od donic (co, kto lubi), ale żeby zwykły listek, czy badyl kosztował 10sd? (po zniżce):

Przynajmniej drzewka ładnie wykonane.

3 komentarze:

  1. ja zrobiłam te darmowe dni i nie mogłam wystawiać w bazarze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, a stardoll dodał specjalną stronkę, na której odpowiadał na najczęstsze pytania i zapewniał, że będzie to możliwe.

      Usuń
  2. dało sie sprzedawać, dzięki fejk kontom i kilku telefonom zarobiłam ponad 500sd XD

    OdpowiedzUsuń