wtorek, 20 grudnia 2016

Nowy wygląd bloga

W końcu mogę Wam zaprezentować nowy wygląd. Stało się to trochę później niż chciałam, ale pewnych rzeczy przeskoczyć się nie da.


Autorem jest Mikołaj Hoppe.
Jego pozostałe prace możecie zobaczyć na prowadzonym przez niego blogu.
Ostatecznie jestem zadowolona z efektu, mogę się jedynie przyczepić do tego, jak długo musiałam czekać na zakończenie pracy. Niemniej, w tym przypadku, przynajmniej udało się ją zakończyć. Samo szukanie grafika zajęło mi chyba najwięcej czasu...

Jak Wam się podoba?

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za współpracę i jeszcze raz przepraszam za czas oczekiwania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zmiana! Nagłówek jest świetny! Jedynie nie wiem, czy przyzwyczaję się do tak ciemnego tła. Wolę, gdy blogi są "jaśniejsze", ale to w sumie kwestia gustu. Z drugiej strony ciemniejsza całość pasuje lepiej do charakteru bloga. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się kolorystyka nie podoba wcale

    OdpowiedzUsuń
  4. Za ciemne tło. Dlaczego ta dziewczyna ma tylko 4 palce u rąk? stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde urządzenie ma inny wyświetlacz. U mnie na komputerze całość jest lekko przygaszona i ciemna a na telefonie i telewizorze ladnie rozjaśnione. Zalezy od urządzenia.

      Co do 4 palcy, w jakis sposob musiala położyć rece, to chyba oczywiste ze kciuki ma z tylu.

      Usuń
  5. Genialne, ale nie ma co się dziwić, kojarzę Mikołaja z wonderlife i wiem, że jest utalentowany :D //directionerka92

    OdpowiedzUsuń