poniedziałek, 22 czerwca 2015

Jak niewiele potrzeba

Na pewno zauważyliście nowość w transmitkach:
Bardzo trudno byłoby tego nie zauważyć. Zmiana pojawiła się wraz z VIP Summer Club i dotyczy SuperStar oraz Royalty.
Jaki mamy efekt dodania kilku motywów? Zatrzęsienie transmitek. Tak, wiem. Już prawie koniec roku szkolnego, więc na stardoll jest dużo więcej osób niż normalnie w poniedziałek. Ilość transitek jest jednak dużo większa, niż normalnie i zaczęła rosnąć zaraz po wprowadzeniu dodatków. Sama nie miałam zamiaru wysyłać dzisiaj transmitek, a jednak... Jak niewiele potrzeba.

A tak przy okazji: braliście udział w pierwszym konkursie Ramadanu?

Jeżeli tak, to jakie życzenie macie do dżina? Ja poprosiłam o nowe fryzury za sp. Stwierdziłam, że skoro administracja nie reaguje na moje listy przez dział "kontakt", to może tutaj coś zdziałam...

1 komentarz:

  1. Bleh, ten temat wyprzedażowy jest brzydki ;/ Jeszcze jak widać na nim czarny tekst...
    Z początku myślałam, że te transmitki będą tylko dla Summer VIPów.

    O, nie widziałam tego konkursu, świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń