wtorek, 24 czerwca 2014

Kolejna głupiutka dziewczynka do kolekcji

Dzisiaj chciałam wam przedstawić kolejną stardoll'ową gwiazdkę głupoty. Przed Państwem paninka2222.
Proszę o oklaski, buczenie też jest wskazane.

Ta dziewczynka napisała do mnie wczoraj, nie robiłam scanów, ponieważ uznałam że nie będę o niej pisać, jednak, skoro dzisiaj wciąż nie odpuszcza to nie mam wyjścia...

Nasza gwiazdka otworzyła niedawno studio stylistyczne i zaczęła się reklamować. (Będę pisać z pamięci, bo naprawdę nie mam z wczoraj scanów).
Zaprosiła mnie do siebie, ja jej odmówiłam. Napisała, że jest stylistką i, że dopiero otworzyła studio. Ustalmy coś: to, że masz studio nie czyni z ciebie stylistki. Napisałam, że jest jeszcze kiepską stylistką (bo początkującą), na co dowiedziałam się że ja jestem debilką. Potem było już to, co wszyscy dobrze znamy: fochy i wyzwiska. Odwiedziłam apartament, oto ona:
Straszny kicz, pseudo seksownej "laseczki" (makijaż). Kilka lat temu, mówiliśmy na te usta "wary-obiągary", albo "odbyt" (jak już to przeczytaliście to nigdy więcej nie spojrzycie na nie inaczej).

W jej prezentacji było napisane, że ma 10 lat. Tak więc napisałam jej, że nie będę już z nią pisać bo ma 10 lat i jest ponad 2x młodsza ode mnie. Jak dowiedziała się skąd wiem o jej wieku, edytowała prezentację (w czas), a następnie napisała do mnie "zatkało kakało?". Potem rzuciła jeszcze kilkoma wyzwiskami, przekleństawami itp i "rozmowa" się skończyła.

A dzisiaj to:


Po tym już się nie odezwała. Droga  paninka2222, mam nadzieję, że narobiłaś w pieluszki, bo naprawdę cię zgłosiłam.

P.S. Temat jest już nudny, mam nadzieję, że więcej nie będę już musiała publikować czegoś z tej serii.


EDIT: Dostałam właśnie taką wiadomość. Myślę, że sprawiedliwie jest ją tutaj wstawić, sami oceńcie:

W każdym razie tłumaczenie: "to nie ja tylko XXX" jest starsze niż internet.

13 komentarzy:

  1. Hahah, dziesięciolatki to widać, że mają gówno w głowie zamiast mózgu ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój brat do niedawna miał 10 lat, nie uważam, aby ,,miał gówno zamiast mózgu". Wręcz przeciwnie.

      Usuń
    2. Ah, wiadomo że nie kierowałam tego do większego grona tylko akurat chodziło mi o tą osobę wymienioną wyżej w poście.
      Przepraszam jesli uraziłam.

      Usuń
  2. Znam to ;) Też mnie kiedyś taka jedna wyzywała i tłumaczyła się w ten sam sposób. Zamiast się przyznać, że zrobiła głupotę to będzie się tłumaczyć kuzynką -.- Ale żałosne ...

    OdpowiedzUsuń
  3. He he dla jaj ją do znaj zaprosiłam i jej na chacie napisze że jest DEBILKĄ xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Zachowujesz się tak jak ona.
    Paninka ma 10 lat, Ty jesteś ponad dwa razy starsza? Seriously?
    Skoro tak zachowują się osoby w Twoim wieku to będę jednym z wyjątków.
    Napisałaś jej swą opinie, ale nie przemyślałaś konsekwencji. Lubisz sprawiać przykrość innym?
    To że zaczęła pisać wyzwiskami to tzw. obrona. Obraziłaś ją mówiąc jaka jest beznadziejna, jej się zrobiło smutno, podsumowując doszła do wniosku iż też Ciebie musi upokorzyć, niestety nadaremno. Są inne sposoby aby odmówić, powinnaś się podszkolić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałam jej, że jest beznadziejna, tylko, że jest kiepska, bo dopiero zaczyna i nie ma w tym wprawy. Robienie stylizacji to usługi. Jeżeli czyjeś usługi nie przypadną mi do gustu to mam prawo z nich nie korzystać. Każdego dnia dostaję sporo wiadomości natrętnie reklamowych, więc moje odpowiedzi są nieraz surowe, ale nie chamskie. Jej pisanie wyzwiskami to nie obrona, bo nie miała się przed czym bronić. To jest standardowa odpowiedź osoby nieznoszącej odmowy/sprzeciwu (przynajmniej na stardoll). Gdybym chciała zrobić jej przykrość to użyłabym innych słów, może właśnie użyłabym słowa "beznadziejna",

      Usuń
    2. Beznadziejna i kiepska- na to samo wychodzi.

      Usuń
    3. Popieram - Aleks Kass *

      Usuń
  5. Też się zachowałaś trochę nie fair, no ale późniejsze rozmowy świadczą wiele o prostocie paninki ://

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń