sobota, 3 lutego 2024

Znajdź dwie różnice

 


Jak widać - żadnej różnicy nie widać - poza ceną i metką:



Nawet nazwa produktu jest taka sama i obie spódnice wyszły w tym samym tygodniu. Nie można nawet powiedzieć, że ktoś się tu pomylił i zrobił dwie spódnice osobno, albo że różne ekipy pracowały nad tymi kolekcjami. Te spódnice są identyczne. Kopiuj - wklej. Nie można było sobie darować jej w zwykłej kolekcji, skoro znalazła się już w "ekskluzywnym"  Maison Margiela Tribute? Albo chociaż kolor można by zmienić... bo jakie jest teraz uzasadnienie dla ceny droższej? Metka?


3 komentarze:

  1. Cześć, ja nie prawda nie na temat, ale czy ktoś jeszcze ma problem z zalogowaniem się? U mnie działa na launcher tylko jedno stare konto, zaznaczone na początku jako domyślne, a na konto z royallty nijak nie umiem się dostać... hasło pamiętam, jeszcze niedawno czasem tylko mnie nie logowało, a teraz w ogóle. Nowo utworzone lalki też tak mają. Pisałam już do stardoll, ale dostałam odpowiedź, że nie nie pamiętam hasła, to mam je zmienić, a jak konto jest nieaktywne, to mam je aktywować xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się wylogować jakby dwa razy - raz z gry i drugi z launchera (to drugie okno, poza oknem gry) i wtedy logujesz się w tym małym oknie startowym. Jak tak robiłam ostatnio, ale od jakichś 2-3 dni działa mi tak jak wcześniej.

      Usuń
    2. Działa, dziękuję za pomoc!

      Usuń