sobota, 23 maja 2015

Tak pięknie

Coś ostatnio mało postów. Wszystko przez to, że nie mam czasu, a jak już mam czas, to nie mam o czym pisać.
Dzisiaj jednak jest temat, a mianowicie, chodzi o ostatnie zmiany na stardoll.
Zaczniemy od podłogi:
Piękne, białe panele we wszystkich pokojach, aż żal mi, że w niektórych są zasłonięte przez elementy ze suite shopu. Zmiana spowodowała przesuwanie się lalki i jej "wchodzenie" za meble. Poza tym, teraz lalka stoi tam, gdzie się ją postawi, a nie łazi za nami wszędzie, jak Jehowi. Ta zmiana czasami działa na plus, czasami na minus. Cóż, trzeba się przyzwyczaić.

Przy okazji zmiany podłogi czekam na zmianę doniczek:
Pamiętam, że kiedy się pojawiła w moim apartamencie, mogłam zmienić jej kolor. Teraz mogę ją tylko przenieść do drugiego pokoju. Chyba czas najwyższy coś z tym zrobić.

Tego samego dnia, gdy wymieniono nam podłogę, zmieniono też studio Design dla mebli i ubrań:
Wygląda dużo lepiej i nie ma głupich dźwięków towarzyszących szyciu i wywalaniu do kosza.
Usuwamy projekt ikonką z lewej strony. Po kupieniu projektu, nie znika on z manekina, poza tym jednorazowo można kupić do 10 sztuk. To na pewno ułatwia życie tym, którzy z tych projektów "żyją".
Co ze studiem biżuterii i fryzur? Będą jakieś zmiany?

Kolejną zmianą jest wprowadzenie do starbazaaru części zagubionych rzeczy, tzn. takich, których już od dawna nie można było zakupić w starplazie.

Ciekawe, czy admini czytają nasze blogi, czy sami wpadają na te pomysły ze zmianami. Jak, w każdym razie, czekam, aż będzie można sprzedawać kolekcje z Ukrytych Sklepów (i darmówki), oraz na przywrócenie wymiany sm na sd, chociażby w formie 100sm = 1sd. A Wy na jakie zmiany czekacie?

6 komentarzy:

  1. podłogi są świetne :) tez doniczka irytuje i chociaz to drzewko to wiele wspomnien, to mogliby je jakos ulepszyc

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka ;3 Łapcie dobrego HACKA do STARDOLL:

    http://freeonlinehacked.com/stardoll-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzis kupilam 2 bluzeczki z starego stardoll. Za dwa sm
    bonnykou

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkur*** mnie niemiłosiernie to, że doll chowa się za przedmiotami w pokoju... A co do tego, że "nie łazi za nami jak jehowi" też mi się nie podoba. Często o tym zapominam i gubię gdzieś doll po kątach ;) No i problem teraz z tym jak powiększyć lub powiększyć rzecz i założyć ją taką na doll :((( Chyba że jest już jakiś nowy paten, a tylko ja o nim nie wiem? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Odnośnie tego skąd admini biorą pomysły na zmiany. Uważam, ze nie czytają blogów. A jesli czytają, to nie bazują na tym na co tu sie narzeka. W klubie dla royalsów jest dział propozycje i to tam raczej admini czytają 'jęki' graczy, bo w końcu... oni im zapłacili. Sama czasem tam zagladam, ale tylko od czasu do czasu. Oczywiście admini nie ruszyli tych najważniejszych zmian, tylko jakieś duperele typu zmiana wygladu designu... No ale cóż - tak jest zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat w klubie Royalty też na 100% nie jest źródłem inspiracji. Nowy wygląd designu to raczej efekt stopniowego unowocześniania wyglądu strony.

      Usuń